Auto zadebiutuje podczas jesiennych targów samochodowych we Frankfurcie, a w salonach pojawi się już w listopadzie. Na początku klient będzie miał do wyboru dwa silniki benzynowe oraz trzy turbodiesle. Za najtańszą wersję auta - 170-konną E220 CDI BlueEFFICIENCY - trzeba będzie zapłacić 44 803 euro (ok. 185 320 zł). Najdroższą będzie E500, wyposażona w 388-konne benzynowe V8 o pojemności 5,5 l. Kosztować będzie 70 150 euro, czyli nieco ponad 290 tys. zł.
Na początku 2010 r. do gamy dostępnych silników dołączy także, najmniejszy przewidziany dla tego modelu turbodiesel w E200 CDI BlueEFFICIENCY oraz bardziej ekonomiczne benzyniaki: E200 CGI BlueEFFICIENCY oraz E250 CGI BlueEFFICIENCY. Do przyszłego roku trzeba też będzie poczekać na wersje z napędem na cztery koła. Będą to: wysokoprężna E350 CDI 4MATIC BlueEFFICIENCY oraz benzynowa E350 4MATIC.
To tyle, jeśli chodzi o silnikową wyliczankę. Czas na film.
Bartosz Sińczuk
Mercedes E Klasa kombi - oficjalne zdjęcia - ZOBACZ TUTAJ