Lancer na fabrycznym gazie

W salonach Mitsubishi można zamówić nową wersję Lancera. Jej wyjątkowość polega na tym, że pod maską pracuje silnik fabrycznie przystosowany do zasilania gazem LPG

Producent przystosowuje w ten sposób wyłącznie Lancera z silnikiem o pojemności 1,8 l. Modyfikacje obejmują wymianę gniazd zaworów, zaworów dolotowych oraz wylotowych. Za tą operację Mitsubishi liczy sobie 1000 zł.  Dodatkowo trzeba się też uzbroić w cierpliwość. Lancery przystosowane do zasilania gazem LPG dostępne są wyłącznie na indywidualne zamówienie klienta, a czas oczekiwania wynosi około pięć miesięcy.

Klient może zdecydować się na zamontowanie instalacji przez autoryzowany serwis Mitsubishi lub znaleźć odpowiedni zakład na własną rękę. Jedynym warunkiem jest wybór instalacji sekwencyjnej co najmniej czwartej generacji. Jest jedno "ale" - japoński producent ostrzega, że szkody spowodowane wadliwym działaniem lub niewłaściwym montażem instalacji LPG (wykonanym poza ASO) nie są objęte gwarancją Mitsubishi Motors.

Bartosz Sińczuk

Zero kompromisów - czterysta koni - ZOBACZ TUTAJ

Mitsubishi Lancer Sportback - WIDEO

Samochody: Mitsubishi Lacner - ogłoszenia

Więcej o:
Copyright © Agora SA