Opel Corsa Black&White - test wideo

Śnieżnobiały lakier Casablanca i kilka czarnych dodatków. Opel Corsa Black&White wygląda nieźle. Czy tak samo jeździ?

Opel Corsa Black&White - test wideo

Oprócz czarnych elementów cieszą również spoilery OPC i obniżone zawieszenie. Komfort jazdy poprawiają elektrycznie sterowane szyby, halogeny, fotele z regulacją wysokości oraz dzielona kanapa. Całość wymaga dopłaty 5,5 tys. zł. Pakiet Black&White to atrakcyjna oferta, bo zwykle za same 17-calowe felgi z oponami dealerzy żądają niewiele mniej.

Opel Corsa B&W nie jest propozycją dla miłośników sportowych wrażeń. Można wybierać pomiędzy dwoma benzyniakami 1,2 (80 KM) i 1,4 (90 KM) oraz dwoma dieslami 1,3 CDTI (90 KM) i 1,7 CDTI (125 KM).

Silnik 1.2 jest zdecydowanie za słaby do tak wyglądającej Corsy. Nam najbardziej spodobało się auto w wersji 1.4. Nie oczekuj jednak, że Corsa z tym silnikiem będzie demonem prędkości. A jeśli nie czujesz obrzydzenia do oleju napędowego zastanów się nad 1.7 CDTI. Ale czy do tak gustownego auta pasuje klekoczący diesel?

Szczepan Mroczek

Opel Corsa OPC vs. Abarth Grande Punto - ZOBACZ TUTAJ

W takim starciu motocyklista nie ma szans - WIDEO

Samochody: Opel Corsa - ogłoszenia

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.