Wiesmann GT MF5 jest tym, co tygrysy lubią najbardziej. GT oznacza nadwozie zamknięte typu coupe. MF5 z kolei mówi, ze pod maską umieszczono silnik V10 prosto z BMW M5. 507 KM w małym i lekkim aucie powoduje, że sprint do setki zalicza w 3,9 s kończąc przyspieszanie dopiero po osiągnieciu 310 km/h. O przeniesienie napędu na tylną oś dba siedmiobiegowa skrzynia sekwencyjna.
To spore wyróżnienie dla małego niemieckiego producenta. SRO Motorsports Group, promotor wyścigów FIA GT i FIA GT3 ogłosił, że Wiesmann będzie oficjalnym partnerem wyścigów. Trzeciego maja na torze Silverstone nastąpił debiut "gekonów" w nowej dla nich roli. Model MF4 wystąpił jako "green flag car", z kolei MF5 przypadła rola samochodu bezpieczeństwa ("safety car").
Z radością witamy Wiesmanna w naszych progach wyścigów GT w 2009 roku. Elegancki, mocny, z wyważoną stylistyką, wniosą jeszcze więcej charakteru w nasze wyścigi. Jestem przekonany, że fani także powitają je z radością - powiedział Stephane Ratel, prezes SRO Motorsports Group
Marcin Lewandowski
Wiesmann Roadster MF4 - test dotykowy - ZOBACZ TUTAJ