- Nie delektujemy się sukcesem, bo przecież sieć Infiniti w Europie wciąż nie jest pełna, brakuje jej m.in. na rynku niemieckim - studzi emocje Grzegorz Szczypior, menadżer generalny Infiniti w Polsce. - Ale nie ulega wątpliwości, że samochody Infiniti przypadły Polakom do gustu - dodaje.
Grzegorz Szczypior przypomina też, że pierwotne optymistyczne założenia mówiły o sprzedaży w Polsce 200 aut do końca bieżącego roku. Dlatego też dealerzy z innych krajów spoglądają na Infiniti Warszawa z coraz większym zaciekawieniem jako na salon, który w ciągu kwartału wykonuje półroczny plan sprzedaży.
Co ciekawe - najchętniej kupowanym w Polsce modelem jest FX (najdroższy w ofercie, kosztujący od 228 400 zł SUV), ale z miesiąca na miesiąc rośnie udział w sprzedaży modeli EX37 i G37 (zarówno w wersji sedan, jak i coupe).
Potwierdza się więc stara prawda, że kryzys nie ima się rynku dóbr luksusowych.