Dwumiejscowy kabriolet otrzymał oznaczenie R2, a w jego konstrukcji znajdzie się wiele elementów wspólnych z produktami siostrzanego Volkswagena. Podwozie i zawieszenie zostanie częściowo przeniesione z modelu Golf; w gamie dostępna będzie także wersja z napędem na obie osie wykorzystująca system Haldex z Golfa R32. Nieoficjalnie wiadomo, że Audi zaprezentuje również napęd hybrydowy z silnikiem elektrycznym napędzającym przednie koła, co pozwoli zredukować emisję CO2.
W ofercie silnikowej znajdą się turbodoładowane benzynowe jednostki 2.0- i 2.5 o mocach od 200 do 380 KM, potrafiące rozpędzić auto do 250 km/h i zapewniające przyspieszenie do 100 km/h poniżej 6 sekund. Niewykluczone, że Audi zdecyduje się umieścić pod maską mocnego Diesla. Do przeniesienia napędu posłużą 6-biegowe skrzynie manualne i 7-biegowe przekładnie R-tronic.
Nadwozie Audi R2 nawiązuje do większego R8 i pozbawione jest zbędnych spoilerów zaburzających płynną linię. O odpowiednią siłę docisku przy wyższych prędkościach dbał będzie dyfuzor umieszczony pod podwoziem. Wnętrze R2 będzie niemal identyczną kopią modelu BlueSport - znajdą się tu lekkie siedzenia sportowe ze zintegrowanym układem ogrzewania "headscarf" oraz duży ekran nawigacyjny.
Audi R2 zadebiutuje na rynku w 2012 roku, a ceny będą rozpoczynały się od około 30 000 funtów.