Camaro z kierownicą tylko po lewej

Brytyjczycy są niepocieszeni - w kraju, w którym auta sportowe są otaczane kultem a Nissan 350Z rozszedł się w kilka godzin, nie będzie dostępny nowy Chevrolet Camaro.

Jeszcze kilka miesięcy temu zapowiadano, że Camaro, które już niedługo trafi do dilerów w Stanach a do Europy ma zawitać na przełomie roku 2011 i 2012, będzie budowane w dwóch wersjach - z kierownicą zarówno po lewej, jak i prawej stronie. Z powodu cięć budżetowych Chevrolet zrezygnował jednak z budowania wersji Camaro z kierownicą po prawej stronie. Zamyka sobie tym samy drogę na rynki m.in. Japonii, Wielkiej Brytanii, Australii i Indii.

Wygląda na to, że fani szybkich amerykańskich wozów na Wyspach Brytyjskich będą musieli się podzielić skromną partią stu Chevroletów Camaro, ale z kierownicą po lewej stronie. Połowa z nich będzie wersją cabrio, wszystkie będą miały pod maską silnik V8 o pojemności 6,2 litra i mocy 500 koni mechanicznych, pochodzący od Corvetty. Sto wozów to o wiele mniej, niż początkowo planowano. Co ciekawe, cena tego auta w Wielkiej Brytanii ma wynosić około 35 tysięcy funtów, choć w Stanach kosztuje ono 5 tysięcy funtów mniej. Na Wyspach nie będzie też dostępna podstawowa wersja Camaro z silnikiem V6 o mocy 296 koni mechanicznych.

Znaleźliśmy jednak rozwiązanie tego problemu - wystarczy trochę pomysłowości, kilka pasów i przekładni... Voilla! Camaro na rynek brytyjski gotowe - wystarczy skopiować rozwiązania z tego Jeepa:

embed

Dlaczego to auto zostało tak dziwnie przerobione, dowiesz się z serwisu Joemonster.org .