Fabia Scout ma być przede wszystkim autem funkcjonalnym i użytecznym, acz niepozbawionym atrakcyjności. Na zewnątrz uwagę zwracają solidnie wyglądające plastiki i srebrne relingi dachowe. Nowe Scouty będą miały specjalnie dla nich zaprojektowane felgi "Arktos" o średnicy 16 bądź 17 cali. W bezpiecznej jeździe pomogą też nowe lampy przeciwmgielne.
Co nowego pod maską? Do wyboru będą 4 silniki - dwa benzynowe i dwa diesle. Te pierwsze to jednostki o pojemności 1,4 litra (63 kW - 85 KM, spalanie 6,5l/100km) oraz 1,6 l (77 kW - 105 KM, spalanie 6,9l/100km), dostępne w kombinacji z sześciobiegową skrzynią.
Diesle mają być jeszcze bardziej oszczędne. Mniejszy z nich - 1.4 będzie miał moc 59 kW (80 KM) i zadowoli się 4,6 l ropy na setkę. Większy - 1.9 rozwinie moc 77 kW (105 KM) i spali 4,9 l/100km.
A w środku? O tym, że jedziemy Fabią Scout będą przypominać dywaniki i emblematy ze specjalnym logo. Innym dodatkiem są solidne pedały ze stali nierdzewnej, z antypoślizgowymi gumowymi wstawkami.
Do salonów sprzedaży auta mają trafić pod koniec maja.