W skład pakietu wchodzą różne elementy mające na celu uatrakcyjnić wygląd samochodu. Na zewnątrz o sportowego ducha dbają na nowo zaprojektowane zderzaki i progi. Dodatkowo, a może przede wszystkim, dostaniemy także nowo zaprojektowane felgi ze stopów lekkich o średnicy 18 cali. Z przodu łączone są z oponami o rozmiarze 245/40 R18, z tyłu zaś 265/35 R18. Nawet podstawowa wersja silnikowa będzie wyglądać bojowo z takimi kołami. Pakiet obejmuje zawieszenia Direct Control obniżenie o 15 mm.
Wewnątrz pakiet obejmuje sportowe siedzenia obszyte skórzaną tapicerką Artico lub materiałową Dinamica, czy dwutonowe wykończenie deski rozdzielczej. Kierowca ma przed sobą sportową kierownicę z łopatkami zmiany biegów i pedały z metalowymi nakładkami. AMG dorzuca także dywaniki ze swoim logo.
Z zewnątrz poza znaczkami modelu będzie można odróżnić jedynie wersje czterocylindrowe od większych sześcio i ośmiocylindrowych po kształcie końcówek wydechu. Mniejsze silniki będą miały okrągłe, zaś większe prostokątne zakończenia rur wydechowych.
Pakiet AMG pojawi się w sprzedaży wraz z nową E klasą w marcu tego roku. Jego cena będzie zależeć od wersji silnikowej i zawierać się (w Niemczech) w przedziale od 3 do 4 tys. euro.
mjl, źródło: Mercedes