Opel GT pojawił się na rynku dwa lata temu zastępując Speedstera opartego na konstrukcji samochodu Lotus Elise . Wraz ze zmianą modelu nastąpiła także zmiana koncepcji całego pojazdu. Silnik przesunięto do przodu, przez co mamy do czynienia z klasycznym, tylnonapędowym roadsterem. W fabrycznej wersji napęd stanowi silnik R4 2,0 l. osiągający dzięki turbosprężarce imponującą moc 264 KM i moment obrotowy wynoszący 353 Nm.
Firma Lexmaul od początku lat siedemdziesiątych zajmuje się tuningiem samochodów marki Opel . Najnowsze ulepszenia dotyczą właśnie modelu GT . W pierwszej kolejności dokonano zmian pod maską, co podniosło moc do 312 KM i moment do wartości 440 Nm. Zachowanie na drodze poprawi obniżenie zawieszenia o 30 mm, a o rasowy wygląd zadbają dwuczęściowe, 20-calowe (z przodu) i 21-calowe (na osi napędowej) obręcze Schmidt Revolution CC-Line .
mjl, źródło: Carscoop