Do napędu Laguny GT przewidziano dwie dwulitrowe jednostki napędowe, jedną benzynową i jednego diesla. Oba silniki wyposażone są w turbosprężarki, pozwalające wykrzesać z nich sporą moc, nie narażając jednocześnie użytkownika na zbyt wysokie koszty ubezpieczenia.
Jednostka benzynowa Renault Laguny GT jest napędzana specjalnie przygotowaną do tego modelu odmianą 2-litrowego, 16-zaworowego silnika turbo, o mocy 204 KM (150 kW) przy 5 000 obr/min i momencie obrotowym 300 Nm dostępnym od 3 000 obr/min. Silnik ten został stworzony z myślą o Megane RS (225 KM), a teraz trafił pod maskę Laguny.
Drugi silnik to wysokoprężna jednostka dCi osiągająca moc 178 KM (131 kW) przy 3750 obr/min. Maksymalny moment obrotowy 400 Nm jest dostępny od 2000 obr/min.
Można się spodziewać sporej przyjemności z jazdy zwłaszcza, że zawieszenie nowej Laguny w niczym nie przypomina tego z poprzedniej generacji.
MJL, Źródło: Mototarget