Do seryjnego, 5-litrowego silnika V10 o mocy 507 KM tuner dodał dwie sprężarki, które podniosły moc maksymalną do niewiarygodnych 730KM uzyskiwanych w przedziale od 7500 do 8200 obr./min.! Równie piorunujące wrażenie robi maksymalny moment obrotowy 700 Nm, który dostępny jest dość wysoko, bo przy 7200 obr./min. Dla porównania wersja seryjna osiąga 520 Nm przy 6000 obr./min.
Samochód przyspiesza od 0 do 100 km/h w 4,2 sekundy. Prędkość 300 km/h ze startu zatrzymanego osiągana jest po 30 sekundach a mocy starcza na dalszy wzrost prędkości. Prędkościomierz wyskalowano więc do 400 km/h, lecz prędkość maksymalną: 340 km/h ogranicza elektroniczna smycz. Dlaczego? Ze względu na montowane opony. Po ich zmianie wstępne testy umożliwiły uzyskanie prędkości 350 km/h a kierowcy testowi mówią, że auto stać na więcej.
Firma G-Power oferuje ponadto pełen pakiet stylistyczny, w którego skład wchodzą specjalne nakładki, spoilery oraz obręcze aluminiowe. Zmianom poddawany jest także układ hamulcowy i system zawieszenia pojazdu.
W pełni wyposażony i zmodyfikowany "Huragan" to wydatek rzędu 240 000 Euro. W ofercie firmy G-Power jest również słabsza wersja "Huraganu" z silnikiem o niższym stopniu doładowania, uzyskującym moc 635 KM za "jedyne" 89 000 Euro.
*Ograniczona elektronicznie
mjl