Circle K ogłosiło właśnie nowy program subskrypcji na swoich myjniach automatycznych. Program będzie dostępny na 144 stacjach Circle K z myjniami automatycznymi w całym kraju. Użytkownicy kart lojalnościowych Circle K będą mogli sporo zaoszczędzić. Miesięczny abonament o wartości 160 zł pozwoli na skorzystanie z 10 myć premium w miesiącu.
Standardowa cena za jedno takie mycie w myjni automatycznej Circle K wynosi teraz 42 zł. To oznacza, że w subskrypcji jego cena spada do 16 zł – oczywiście pod warunkiem, że użytkownik, który zdecyduje się na taką formę zakupów, wykorzysta wszystkie przysługujące mycia. W takim przypadku miesięcznie może oszczędzić nawet 260 zł miesięcznie.
Dodatkowym atutem programu jest specjalna promocja obowiązująca do 13 grudnia 2023 roku. Pierwsze 30 dni subskrypcji można nabyć za 125 zł, co oznacza jednostkowy koszt mycia w wysokości 12,50 zł, czyli o 70 proc. taniej niż standardowa cena mycia premium.
Zgodnie z informacjami podanymi przez Circle K, uczestnicy programu lojalnościowego „Extra" prowadzonego przez sieć Circle K mogą nabywać subskrypcje za pomocą aplikacji mobilnej, podpinając do niej swoją kartę płatniczą.
Brzmi jak świetna okazja. Jednak pytanie do kogo jest skierowana ta oferta. I tu pojawia się zagwozdka. Dziesięć myć w miesiącu oznacza, że na myjni trzeba pojawiać się co 3 dni. To dość często, nawet jak na pedantów. Z drugiej strony ktoś, kto dba ponadprzeciętnie o swoje auto, omija szerokim łukiem automatycznie myjnie samochodowe, bo wie, że szczotki niszczą powłokę lakierniczą. Z drugiej strony znając pomysłowość Polaków, zaraz ktoś wpadnie na połączenie subskrypcji na myjnie z modelem współdzielenia np. z sąsiadami.