SsangYong daje 10 lat gwarancji. Takiej ochrony pojazdu nie oferuje nikt w Polsce

SsangYong Auto Polska, generalny importer marki SsangYong na rynku polskim, wprowadza 10-letnią gwarancję dla modelu Torres. Gwarancją z limitem przebiegu do 200 000 kilometrów zostają objęte wszystkie samochody z polskiej dystrybucji, zarejestrowane na terenie Unii Europejskiej, a sama gwarancja oferowana jest w cenie samochodu, bez dopłaty.

Koreański SsangYong to pierwszy producent samochodów na polskim rynku, oferujący gwarancję o tak długiej ochronie i limicie przebiegu. Zakres ochrony obejmuje wszystkie podzespoły mechaniczne, elektryczne, elektroniczne, pneumatyczne i hydrauliczne pojazdu oryginalnie dostarczone przez producenta i określone w szczegółowych warunkach gwarancyjnych. Wszelkie naprawy wykonywane są przy użyciu oryginalnych części zamiennych oraz podzespołów w autoryzowanych stacjach obsługi SsangYong na terenie całej Europy.

10 lat gwarancji z limitem przebiegu do 200 000 km

10-letnia gwarancja obejmuje podstawową fabryczną 5-letnią gwarancję (z limitem przebiegu 100 000 km) oraz rozszerzoną gwarancję 5-letnią (do przebiegu 200 000 km), obowiązującą po wygaśnięciu gwarancji producenta. W przypadku zbycia pojazdu, następuje przeniesienie praw z tytułu gwarancji na nowego właściciela.

SUV średniej wielkości

SsangYong Torres to bojowo wyglądający, wyżej zawieszony pojazd, mierzący 4,7 metra długości. SUV jest pozycjonowany pomiędzy modelami Korando, a Rexton. Do napędu służy silnik benzynowy 1.5 T-GDI o mocy 163 KM i 280 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Z 4-cylindrową turbodoładowaną jednostką współpracuje 6-biegowa skrzynia manualna lub automatyczna skrzynia o sześciu przełożeniach. Do wyboru jest napęd 2WD lub 4WD. 

Cena samochodu w Polsce rozpoczyna się od 139 900 zł. Torres oferuje bogate wyposażenie w standardzie, między innymi 2-strefową klimatyzację, 7 poduszek powietrznych, 17-calowe obręcze aluminiowe, reflektory LED, kamerę cofania czy łączność Android Auto i Apple CarPlay. Torres zamiast tradycyjnych zegarów ma 12,5-calowy ekran cyfrowy podzielony na trzy segmenty, a w centralnym miejscu deski 9-calowy wyświetlacz dotykowy. Topowa wersja wyposażenia z napędem 4x4 z blokadą, została wyceniona na 202 900 zł. Więcej o nowych samochodach piszemy na stronie głównej Gazeta.pl.

Zobacz wideo
Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.