Więcej ciekawych tekstów znajdziesz na stronie głównej Gazeta.pl.
MOL coraz śmielej poczyna sobie na polskim rynku, a my obserwujemy kolejne punkty na ulicach polskich miast. W dobie wprowadzania przez konkurencję obniżek na paliwa, węgierska marka również postawiła na akcję promocyjną. Klienci masowo przystępują do programu MOL Move. Węgrzy podali, że to najlepszy wynik ze wszystkich krajów, w których działają.
Przypomnijmy, że 19 lipca MOL ogłosił obniżkę cen paliw w swoich punktach. W ramach akcji kierowcy mogą czterokrotnie zatankować dowolne paliwa EVO (standardowe) lub gaz do 100 litrów ze zniżką 35 gr na litrze i raz EVO Plus (premium) ze zniżką 45 gr na litrze. Wystarczy zainstalować aplikację w swoim telefonie, a następnie zapisać się do nowego programu. Promocja trwa do końca sierpnia tego roku.
Jednocześnie użytkownicy programu Move mogą liczyć na szereg korzyści. Są one oznaczone poziomami i wraz z przekraczaniem każdego kolejnego czekają na nich liczne benefity, tj. stałe zniżki na paliwa, gorące napoje czy darmowe skorzystanie z myjni samochodowej. Tuż po po rejestracji zyskujemy 5 groszy oszczędności na paliwach z grupy EVO Premium na stałe. Jesteśmy ciekawi, czy klienci kierują się wyłącznie chęcią oszczędności podczas wakacji.
"Z MOL Move korzysta kilka milionów użytkowników w Europie. Obserwujemy, że klienci po zarejestrowaniu się w aplikacji, korzystają nawet kilkakrotnie częściej z oferty naszych stacji. Z przyjemnością ogłaszam wprowadzenie MOL Move w Polsce i jestem przekonany, że klienci tutaj również docenią liczne zalety nowego programu lojalnościowego
– przekazał Richard Austen, Prezes Zarządu MOL Polska 19 lipca, podczas startu programu
W listopadzie 2022 r. MOL Polska podpisał umowę dotyczącą przejęcia 410 stacji Lotosu. To następstwo fuzji z Orlenem. Koncern przekazał wówczas, że do końca okresu letniego pod marką MOL będzie działało 100 stacji w całej Polsce.
Grupa MOL to węgierski koncern działający w sektorach naftowym, gazowym, petrochemicznym i detalicznym. Grupa działa w ponad 30 krajach i zatrudnia łącznie 25 tys. osób. Polscy kierowcy kojarzą logo marki przede wszystkim z jego obecnością w Czechach, Słowacji, Chorwacji i przede wszystkim na Węgrzech
Źródło: molpolska.pl, materiał prasowy