Honda ZR-V wyceniona w Polsce. Hybryda pod maską i trzy wersje wyposażenia

Honda ZR-V będąca całkowitą nowością w gamie japońskiego producenta samochodów, jest już do nabycia u polskich dealerów. Wyżej zawieszone nad ziemią auto napędza układ hybrydowy, a jego cena rozpoczyna się od 189 900 zł lub od 1539 zł netto miesięcznie.

ZR-V to nowy kompaktowy SUV uzupełniający ofertę między modelami HR-V i CR-V. Samochód ten został zbudowany na zmodyfikowanej platformie, którą otrzymał Civic, przez co łączy wygląd dynamicznego auta kompaktowego z wysokim poziomem praktyczności.  Auto mierzy 4568 mm długości przy rozstawie osi liczącym 2657 mm. Bagażnik zmieści 380 litrów ładunku (dla porównania w HR-V pojemność kufra wynosi 335 l). Więcej o samochodach dostępnych na polskim rynku piszemy na stronie głównej Gazeta.pl.

Nowość Hondy napędza w pełni hybrydowy system e:HEV - udoskonalony pod kątem zwiększenia mocy i szybkości reakcji. Układ napędowy dysponuje 2-litrowym 4-cylindrowym silnikiem z bezpośrednim wtryskiem, działającym w cyklu Atkinsona, współpracującym z dwoma silnikami elektrycznymi (2,0 i-MMD). Spalinówka dostarcza 143 KM i 186 Nm, a napędowa jednostka elektryczna 186 KM i moment obrotowy 315 Nm. Napęd trafia na przednią oś poprzez przekładnię automatyczną. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h trwa 7,8 s, a prędkość maksymalna wynosi 173 km/h. Zbiornik paliwa mieści 57 litrów benzyny. Lekkie i sztywne podwozie korzysta z koncepcji zastosowanej w Civicu. Z tyłu pracuje wielowahaczowe zawieszenie, które ma zapewnić komfort i przyjemność prowadzenia, a co za tym idzie zwiększać pewność za kierownicą.

Honda ZR-V - ceny w Polsce

  • ZR-V e:HEV Elegance - 189 900 zł
  • ZR-V e:HEV Sport - 199 400 zł
  • ZR-V e:HEV Advance - 210 400 zł

We wszystkich wersjach wyposażenia dostępny jest dziewięciocalowy ekran dotykowy obsługujący nawigację oraz system Honda Connect, kompatybilny z Apple CarPlay i Android Auto, a za skórzaną kierownicą znajduje się siedmiocalowy zestaw zegarów cyfrowych.

Wersja Elegance kosztująca od 189 900 zł oferuje 18-calowe, szare felgi aluminiowe, przednie i tylne czujniki parkowania, 11 poduszek powietrznych, kamerę cofania i ośmiogłośnikowy system audio. 

Wersja Sport, której cena zaczyna się od 199 400 zł, wyposażona jest w wyróżniający ją przedni zderzak i osłonę chłodnicy, błyszczące, czarne lusterka i ramki szyb, matowe, czarne felgi oraz tapicerkę łączącą tkaninę i skórę syntetyczną. Standardem są także sportowe pedały, oświetlenie wnętrza LED, elektrycznie sterowane drzwi bagażnika, indukcyjna ładowarka do smartfonów i dodatkowe porty USB.

Najwyższa wersja Advance, której cena zaczyna się od 210 400 zł, otrzymała w pełni wykończone skórą fotele z perforowanymi wstawkami i srebrnymi przeszyciami, podgrzewaną skórzaną kierownicę, panoramiczny dach oraz błyszczące, czarne felgi z diamentowo szlifowaną powierzchnią. Audio to 12-głośnikowy system nagłośnienia BOSE klasy premium, wyświetlacz wielofunkcyjny ma 10,2", a za kierownicą pojawia się wyświetlacz przezierny HUD.

Honda ZR-VHonda ZR-V Fot. Rafał Mądry

Zobacz wideo Policjant kierujący ruchem - tak należy odczytywać wydawane sygnały
Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.