Świat LEXUSA jest pełen subtelnych dźwięków. Delikatne nuty, wyraziste tony, precyzyjne tempo - sprawdź co jeszcze gra w duszy tej marki

Dla wielu osób samochody nie są bezdusznymi środkami transportu, a bardziej elementami podkreślającymi lifestyle kierowcy. Dziś zapraszam na wyjątkową rozmowę, podczas której sprawdzimy, co w duszy gra Lexusowi.

W świecie marek premium liczą się niuanse. Klienci poszukując samochodów najwyższej jakości, stawiają im wysokie wymagania. Często zestawiają DNA marki ze swoim wizerunkiem i podejmują decyzję o zakupie pojazdu na podstawie detali.

Wizerunek marki buduje się latami i wymaga konsekwencji. Najlepiej, by działania były spójne z filozofią brandu. Lexus konsekwentnie wspiera świat muzyki angażując się m.in. w promocję Festiwalu Chopinowskiego. O to, czy inwestowanie w kulturę się opłaca i jaki utwór najlepiej brzmi w Lexusie zapytałem Dr Przemysława Patera, marketing managera Lexus Polska.

Zobacz wideo

Materiał sponsorowany przez: Toyota Central Europe sp. z o.o.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.