Skoda Enyaq iV nie jest pierwszym autem na prąd tej marki, ale to ona całkowicie odmieniła wizerunek czeskiego producenta. Skoda eksperymentowała z elektrycznymi i hybrydowymi napędami nawet przed wojną, a przed kilkoma laty miała w ofercie miejski model Citigo-e iV.
Jednak to Enyaq jest pierwszym elektrykiem nowej generacji pochodzącym z Czech. To samochód nowej ery i hit sprzedaży w całej Europie. Jego historia zaczęła się w 2020 roku od Skody Enyaq iV, a dwa lata później dołączyła do niej odmiana nadwozia nazwana przez producenta Coupe.
Studio Biznes właśnie ugościło jej topową wersję. Skoda Enyaq Coupe RS iV łączy seksowne nadwozie z najmocniejszym elektrycznym napędem i wyjątkowo atrakcyjnym kolorem nadwozia "mamba green". Czego chcieć więcej?
Jak słusznie zauważa w materiale wideo pracująca z redakcją Katarzyna Łapińska, Skoda Enyaq Coupe RS iV to model, który łączy sprzeczności: jego pięciodrzwiowe ścięte nadwozie nie przypomina klasycznego coupe, ale wygląda bardzo efektownie.
Elektryczny napęd nie kojarzy się automatycznie ze sportowymi modelami, ale i w tym przypadku Skodzie udaje się połączyć ogień z wodą. Dzieła dopełnia rzucająca się w oczy barwa lakieru, która daje wyraźny sygnał, że czas grzecznych Skód dobiegł końca. Nawet przewód do ładowania tego auta jest w podonym kolorze!
Czy Skoda Enyaq Coupe RS iV nie zawodzi oczekiwań? Jakie są jej największe zalety, czy ma dużo wad? Czy jest warta wysokiej ceny, którą za nią żąda producent? Z czego została wykonana jej tapicerka, co oznacza "crystal face" i kim jest Roleks? Jest tylko jeden sposób, żeby się tego wszystkiego dowiedzieć. Obejrzyjcie film przygotowany przez Kasię.