Znany producent zegarków łączy siły z Nintendo. Mario na tarczy zegarka

TAG Heuer nawiązał współpracę z Nintendo, co będzie gratką dla fanów wąsatego hydraulika i dla fanów motoryzacji.

Spodobał Ci się ten artykuł? Więcej wiadomości ze świata motoryzacji znajdziesz na Gazeta.pl

Współpraca pomiędzy firmami jest dosyć popularnym zjawiskiem w obecnych czasach. Gucci i Adidas, Lady Gaga i Tony Bennett oraz wiele innych tego typu przykładów. W świecie motoryzacji i dodatków do niej również zachodzą tego typu związki. Ostatnio popełnił je TAG Heuer i japoński producent gier wideo Nintento.

Zobacz wideo Studio Biznes odc. 129

Współpraca polegać ma na wypuszczeniu na rynek parę zegarków ze specjalnej edycji, Formula 1 Chronograph i Formula 1 Chronograph Tourbillon, które świętują jedną z najlepszych gier wyścigowych wszechczasów: Mario Kart.

Zegarki mają być naszpikowane odniesieniami do kultowej gry. Powstanie ich 3250 sztuk, ale tylko 250 egzemplarzy TAG Heuer Formula 1 x Mario Kart Limited Edition Chronograph Tourbillon zostanie sprzedanych.

Bardziej popularny Chronograph kosztuje 4300 dolarów i zawiera logo Mario Kart na czarnej, polerowanej, ceramicznej ramce. Tymczasem przycisk i pokrętło są otoczone czerwonym lakierem, a na pokrętle wygrawerowany jest symbol Mario M.

Dedykowana przykręcana koperta ma wygrawerowane logo Mario Kart wraz z konturem Mario w gokarcie. Kraciasty wzór tarczy jest czarno-antracytowy, a Mario ponownie można zobaczyć w swoim samochodzie wyścigowym ze stałym wskaźnikiem sekund na pozycji godziny 9. Po przeciwnej stronie, miejsce z datą regularnie przeplata się z elementami Mario Kart, takimi jak Bullet Bill, banan i supergwiazda.

Najlepsze gry dla fana samochodów. Pod uwagę bierzemy tylko opinie samych graczyNajlepsze gry dla fana samochodów. Pod uwagę bierzemy tylko opinie samych graczy

Chronograph Tourbillon kosztuje oszałamiające 25.600 dolarów dzięki bardziej skomplikowanemu mechanizmowi i wysokiej jakości tytanowej obudowie. Główne pokrętło również otrzymuje logo Mario M.

Tarcza tymczasem otrzymuje szkieletowy czarny wzór i układ tri-compax. U dołu tarczy znajduje się mniejsza tarcza, gdzie można zobaczyć elementy nawiązujące do gry.

Oba zegarki są wyposażone w czarny pasek ze skóry cielęcej z czerwonymi szwami. Pasek ma również niestandardowy wytłoczony wzór, a na zapięciu znalazło się logo Mario M.

Chronograph będzie dostępny w wybranych krajach od 20 października za pośrednictwem butików TAG Heuer i partnerów detalicznych, natomiast Chronograph Tourbillon będzie sprzedawany wyłącznie w butikach zegarmistrza i na jego stronie internetowej.

Więcej o: