Znany producent zegarków łączy siły z Nintendo. Mario na tarczy zegarka

TAG Heuer nawiązał współpracę z Nintendo, co będzie gratką dla fanów wąsatego hydraulika i dla fanów motoryzacji.

Spodobał Ci się ten artykuł? Więcej wiadomości ze świata motoryzacji znajdziesz na Gazeta.pl

Współpraca pomiędzy firmami jest dosyć popularnym zjawiskiem w obecnych czasach. Gucci i Adidas, Lady Gaga i Tony Bennett oraz wiele innych tego typu przykładów. W świecie motoryzacji i dodatków do niej również zachodzą tego typu związki. Ostatnio popełnił je TAG Heuer i japoński producent gier wideo Nintento.

Zobacz wideo Studio Biznes odc. 129

Współpraca polegać ma na wypuszczeniu na rynek parę zegarków ze specjalnej edycji, Formula 1 Chronograph i Formula 1 Chronograph Tourbillon, które świętują jedną z najlepszych gier wyścigowych wszechczasów: Mario Kart.

Zegarki mają być naszpikowane odniesieniami do kultowej gry. Powstanie ich 3250 sztuk, ale tylko 250 egzemplarzy TAG Heuer Formula 1 x Mario Kart Limited Edition Chronograph Tourbillon zostanie sprzedanych.

Bardziej popularny Chronograph kosztuje 4300 dolarów i zawiera logo Mario Kart na czarnej, polerowanej, ceramicznej ramce. Tymczasem przycisk i pokrętło są otoczone czerwonym lakierem, a na pokrętle wygrawerowany jest symbol Mario M.

Dedykowana przykręcana koperta ma wygrawerowane logo Mario Kart wraz z konturem Mario w gokarcie. Kraciasty wzór tarczy jest czarno-antracytowy, a Mario ponownie można zobaczyć w swoim samochodzie wyścigowym ze stałym wskaźnikiem sekund na pozycji godziny 9. Po przeciwnej stronie, miejsce z datą regularnie przeplata się z elementami Mario Kart, takimi jak Bullet Bill, banan i supergwiazda.

Chronograph Tourbillon kosztuje oszałamiające 25.600 dolarów dzięki bardziej skomplikowanemu mechanizmowi i wysokiej jakości tytanowej obudowie. Główne pokrętło również otrzymuje logo Mario M.

Tarcza tymczasem otrzymuje szkieletowy czarny wzór i układ tri-compax. U dołu tarczy znajduje się mniejsza tarcza, gdzie można zobaczyć elementy nawiązujące do gry.

Oba zegarki są wyposażone w czarny pasek ze skóry cielęcej z czerwonymi szwami. Pasek ma również niestandardowy wytłoczony wzór, a na zapięciu znalazło się logo Mario M.

Chronograph będzie dostępny w wybranych krajach od 20 października za pośrednictwem butików TAG Heuer i partnerów detalicznych, natomiast Chronograph Tourbillon będzie sprzedawany wyłącznie w butikach zegarmistrza i na jego stronie internetowej.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.