Citroen obecny na rynku od 103 lat przedstawił nową tożsamość i logo marki korporacyjnej. Nowy wygląd znaczka firmowego stanowi reinterpretację oryginalnego logo przyjętego po raz pierwszy przez założyciela André Citroëna, zainspirowanego sukcesem jego pierwszej firmy zajmującej się obróbką metali, produkującej systemy kół zębatych w jodełkę. Od tego czasu dwa szewrony pozostają sercem tożsamości Citroena.
Logo to prosty pionowy owal z dwoma szewronami wpisanymi w ramę. Uzupełnieniem nowego znaczka jest świeży program identyfikacji marki korporacyjnej i pojawienie się nowego hasła marki „Nic nie porusza nas jak Citroen".
Kiedy rozpoczynamy prawdopodobnie najbardziej ekscytujący rozdział w naszej znakomitej 103-letniej historii, nadszedł właściwy czas, aby Citroën przyjął nowoczesny i nowoczesny wygląd. Nasza nowa tożsamość jest eleganckim symbolem postępu, ponieważ przenosimy naszych klientów fizycznie w odważnych, przyszłościowych pojazdach, które rzucają wyzwanie tradycyjnym regułom branżowym, a także emocjonalnie, zapewniając, że całe ich doświadczenie – w szczególności przejście na napęd elektryczny – jest bardziej przystępne, wygodne i przyjemne, niezależnie od ich potrzeb. Nasze dziedzictwo inspirowania konsumentów odważnymi i rewolucyjnymi pojazdami pobudza nas do przyjęcia innego, bardziej inkluzywnego podejścia do przyszłej mobilności rodzinnej. Jesteśmy głęboko przekonani, że klienci z przeszłości, teraźniejszości i przyszłości zgodzą się, że nic nie porusza nas tak, jak Citroën.
- powiedział Vincent Cobée, dyrektor generalny Citroena.
Nowy emblemat oznaczający przemiany i ewolucję marki, zadebiutuje w koncepcyjnym samochodzie rodzinnym.