Spodobał Ci się ten artykuł? Więcej wiadomości ze świata motoryzacji znajdziesz na Gazeta.pl
Toyota GR Supra to już piąta generacja sportowego samochodu, która zadebiutowała w 2019 roku. Jest to pierwszy model reprezentujący emocjonującą linię GR.
GR Supra jest oferowana z 3,0-litrowym, turbodoładowanym silnikiem Twin Scroll o mocy 340 KM i maksymalnym momencie obrotowym 500 Nm lub z silnikiem 2,0 l Twin-Scroll Turbo o mocy 258 KM, którego maksymalny moment obrotowy wynosi 400 Nm. Obie jednostki współpracują z automatyczną skrzynią biegów o ośmiu przełożeniach, a ponadto większy silnik można skonfigurować z 6-biegową skrzynią manualną z inteligentnym systemem sterowania iMT. Gama modelowa obejmuje ponadto cztery konfiguracje wyposażenia.
Polski cennik Toyoty GR Supry zaczyna się od 231.900 zł. Samochód w tej cenie ma 2,0-litrowy silnik i automatyczną skrzynię biegów oraz wyposażenie. Konfiguracja z pakietem Sport kosztuje 241.900 zł.
GR Supra z silnikiem 3,0 l o mocy 340 KM i z automatyczną skrzynią otrzymała wyposażenie Executive, a jej cena wynosi 339.900 zł. Do wyboru jest także manualna skrzynia, z którą GR Supra 3.0 kosztuje 329.900 zł. Odmianę ze skrzynią manualną można wzbogacić o konfigurację Executive Matt White z białym matowym lakierem. Sportowe coupe w tej wersji jest dostępne za 339.900 zł.
Zamówienia na nową pulę GR Supry można już składać w salonach Toyoty. Na polski rynek trafi od 60 do 100 egzemplarzy. Auta zostaną wyprodukowane od grudnia 2022 roku do lutego 2023 roku i jak obiecuje producent, w krótkim czasie trafią do nowych właścicieli.