Pod maską modelu Wuling Xingchen pracuje dwulitrowy silnik benzynowy połączony z motorem elektrycznym o mocy 100 kW (134 KM). Producent nie zdradza żadnych konkretnych danych technicznych, jak np. łączna moc układu hybrydowego czy maksymalny moment obrotowy. Wiadomo tylko, że SUV rozpędza się od 0 do 60 km/h w 3,2 sekundy.
Więcej ciekawych newsów motoryzacyjnych znajdziesz na stronie głównej Gazeta.pl
Średnie zużycie paliwa podawane przez producenta wynosi zaledwie 4,6 l/100 km w warunkach miejskich. Natomiast w cyklu mieszanym zużywa 5,7 l/100 km. Marka Wuling nie podaje jednak, czy pomiaru dokonano zgodnie z cyklem NEDC czy WLTP.
Wygląd zewnętrzny modelu Xingchen zwraca na siebie uwagę i nawiązuje do estetyki innych modeli w gamie. Przedni pas wyróżnia się pionową osłoną chłodnicy wykończoną czarnym lakierem i połączoną z parą kanciastych, prostokątnych reflektorów.
Samochód jest całkiem spory – długość wynosi prawie 5 metrów (4954 mm), szerokość 1820 mm, a wysokość 1750 mm. Rozstaw osi to 2750 mm. We wnętrzu można znaleźć wszystkie najbardziej potrzebne rozwiązania.
Zamontowano tam 8-calowy cyfrowy zestaw wskaźników, urządzenie multimedialne z ekranem dotykowym o przekątnej 10,25 cali i spłaszczoną u dołu kierownicę. Multimedia na pokładzie są dostępne za pośrednictwem systemu operacyjnego Ling OS od firmy Wuling. Urządzenie oferuje możliwość bezprzewodowej aktualizacji oprogramowania.
Osoby w drugim rzędzie siedzeń mogą odchylać oparcia do tyłu nawet o 14 stopni, a całość dopełnia opcjonalny, panoramiczny szklany dach.