Rolls-Royce Cullinan był za mało luksusowy. Polacy go poprawili

Rolls-Royce Cullinan jest uznawany za kwintesencję luksusu w świecie motoryzacji. Jednak są na świecie ludzie, którzy mogą stwierdzić, że standardowy model oferuje dla nich zbyt mały prestiż. Właśnie dla takich klientów polska firma Carlex Design przygotowała specjalną wersję "Yachting Edition".

Carlex Design z siedzibą w Czechowicach-Dziedzicach jest uznaną na świecie firmą w dziedzinie modyfikacji najbardziej luksusowych samochodów, przeobrażając je w obrzydliwie luksusowe odmiany. Tym razem na warsztat trafił Rolls-Royce Cullinan - największy i najbardziej luksusowy model brytyjskiej marki.

Więcej ciekawych newsów motoryzacyjnych znajdziesz na stronie głównej Gazeta.pl

Eksperci z Carlex Design zabrali się za jego wygląd zewnętrzny. Dwukolorowe nadwozie składa się elementów ze szczotkowanego srebrna, które połączono z detalami polakierowanymi głęboką czernią. Całość postawiono na ogromnych, 22-calowych felgach pod którymi ukryto czarne zaciski ze srebrną inskrypcją "Yachting Edition".

We wnętrzu wprowadzono więcej rewolucji. Na początek luksusowy SUV otrzymał zupełnie nowe fotele obszyte wyjątkową tapicerką w nietypowym odcieniu bieli. Ten materiał pojawił się również na boczkach drzwi, kierownicy, obramowaniach deski rozdzielczej i tylnych siedzeniach.

Zobacz wideo

Pozostałe elementy wnętrza (deska rozdzielcza, konsola środkowa, podłokietnik, panele drzwiowe) zostały obszyte zupełnie nową, wysokogatunkową skórą w brązowym kolorze. Jak przystało na wersję nawiązującą do ekskluzywnych jachtów, na podłodze położono ekskluzywne drewno, a na słupkach środkowych i podsufitce zamontowano wykończenie z Alcantary.

Firma Calex Design zbywa milczeniem wszelkie zapytania o koszt takich przeróbek. Możemy sobie wyobrazić, że nie było tanio. Personalia klienta, który zamówił ten wyjątkowy samochód są również owiane tajemnicą. Po estetyce projektu możemy się spodziewać, że samochód powędruje w kierunkach wschodnich lub bliskowschodnich. Pod maską tego luksusowego kolosa pracuje seryjny silnik V12 o pojemności 6,75-litra. Podwójnie doładowana jednostka rozwija 563 KM mocy i 627 Nm momentu obrotowego.

Więcej o: