Jaka wersja Toyoty C-HR najchętniej wybierają klienci? GR Sport

Polscy klienci najchętniej wybierają model C-HR w odmianie GR Sport. Nawiązuje on do sportowych osiągnięć marki.

Spodobał Ci się ten artykuł? Więcej wiadomości ze świata motoryzacji znajdziesz na Gazeta.pl

Toyota C-HR od premiery wyróżnia się wyglądem. Polski oddział Toyoty podał jaką wersję najchętniej kupują nasi obywatele.

Zobacz wideo W momencie wprowadzenia do sprzedaży wyglądała jak pojazd z przyszłości. Recenzujemy toyotę C-HR

Polskie salony od początku roku zebrały 3990 zamówień na C-HR. Z tej liczby najwięcej, bo 37 proc. egzemplarzy jest skonfigurowanych w wersji GR SPORT. Jest to o 9 proc. więcej niż rok temu. Drugą najpopularniejszą odmianą jest odświeżona w tym roku wersja Style, występująca w 28 proc. zamówionych samochodów.

Czym się charakteryzuje odmiana GR Sport? Auto ma specjalnie zaprojektowany przedni pas, z przyciemnionym wnętrzem kloszy lamp, grillem w kolorze ciemnego chromu oraz nowym, sportowym przednim spojlerem. We wnętrzu deska rozdzielcza została wykończona listwą dekoracyjną w kolorze Platinium Pearl, a na skórzanej tapicerce Black Alcantara zastosowano przeszycia czerwoną i szarą nicią, które nawiązują do kolorystyki TOYOTA GAZOO Racing.

Toyota C-HR GR SPORT otrzymała przeprojektowane zawieszenie i układ kierowniczy. Auto ma także 19-calowe felgi aluminiowe GR SPORT z oponami Continental Premium Contact 6 (225/45), które zwiększają przyczepność przedniej osi i sztywność na zakrętach.

W Polsce model ten dostępny jest wyłącznie w wersji hybrydowej. Toyota C-HR ze 184-konnym napędem hybrydowym 2.0 rozpędza się od 0 do 100 km/h w 8,2 s. Podstawowy napęd hybrydowy 1.8 ma moc 122 KM. Niezależnie od wersji napędu, na wyposażeniu jest automatyczna skrzynia biegów.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.