Mustang Mach-E kupują firmy. Ma to poprawić ich wizerunek

Ford przekonuje, że elektryczny SUV z koniem na przedzie coraz częściej wybierany jest przez klientów biznesowych.

Spodobał Ci się ten artykuł? Więcej wiadomości ze świata motoryzacji znajdziesz na Gazeta.pl

Mustang Mach-E jest jednym z chętniej wybieranych elektryków na polskim rynku i to nie tylko przez klientów indywidualnych. Ford Polska w ostatnich tygodniach zrealizował dostawy do pierwszych czterech klientów biznesowych, którzy łącznie zamówili 32 samochody.

Zobacz wideo W Mustangu Mach-E, duch Mustanga nie zginął. Sprawdzamy forda nowej ery

Wśród zamówionych samochodów znalazło się 21 Mustangów Mach-E z napędem na wszystkie koła i 11 sztuk z napędem na tył. Sprzedano 15 samochodów o pojemności baterii 98 kWh i 17 sztuk o pojemności 75 kWh. Najpopularniejszym kolorem był Absolute Black, którego sprzedano 14 sztuk.

Jak próbuje przekonać producent, zakup elektrycznego SUV-a przez klientów biznesowych może spowodować zmianę wizerunku firmy jako dbającą o środowisko i dążącą do zminimalizowania śladu węglowego jej działalności.

Więcej o: