F-150 Lightning jeszcze bliżej przyszłych klientów. Rozszerzona rzeczywistość w tym pomaga

Google i Ford weszli współpracę, aby przybliżyć osobom, które już zamówiły, a także przyszłym klientom model F-150 Lightning. Pomóc ma w tym rozszerzona rzeczywistość na telefonach.

Spodobał Ci się ten artykuł? Więcej wiadomości ze świata motoryzacji znajdziesz na Gazeta.pl

Ford na różne sposoby próbuje informować o swoich elektrycznych modelach. Teraz przyszła pora na promowanie elektrycznego pickupa F-150 Lightning. Pomóc ma w tym rozszerzona rzeczywistość.

Zobacz wideo W Mustangu Mach-E, duch Mustanga nie zginął. Sprawdzamy forda nowej ery

Jak wskazują badania ponad 80 proc. osób, które zamówiły elektrycznego pickupa nigdy nie posiadało elektrycznego samochodu. Aby bardziej przybliżyć nowy model Forda zdecydowano się na stworzenie kampanii „F-150 Lightning: Strike Anywhere" – to doświadczenie trójwymiarowej i rozszerzonej rzeczywistości, które pozwala użytkownikom oglądać i poznawać samochód w dowolnym miejscu za pomocą smartfona. Trzynaście interaktywnych animacji informuje ich o kluczowych cechach, funkcjach i możliwościach auta, takich jak ogromny bagażnik z przodu, zasięg, możliwości skomunikowania czy holowania, ale także rozwiązania w zakresie ładowania samochodu w domu i poza nim.

Co ciekawe w rozszerzonej rzeczywistości można również skonfigurować swój model i zobaczyć go w dowolnym miejscu na ekranie swojego telefonu.

F-150 Lightning: Strike Anywhere jest już dostępne na urządzeniach mobilnych z systemem Android i iOS w Stanach Zjednoczonych. Klienci mogą również skorzystać ze strony ford.com, a także platform społecznościowych, takich jak YouTube, Instagram, Snapchat i Reddit. Rzeczywistość rozszerzona jest obsługiwana przez Google Cloud.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.