Spodobał Ci się ten artykuł? Więcej wiadomości ze świata motoryzacji znajdziesz na Gazeta.pl
Trzy miesiące temu zaprezentowano nową generację Astry. Teraz przyszła pora na wersję kombi o nazwie Sports Tourer. Dostępna będzie w dwóch wariantach napędu hybrydowego, w tym plug-in.
Astra Sports Tourer kontynuuje motyw Opel Vizor i wzornictwo Opel Compass – ostre krawędzie maski i światła w kształcie skrzydeł łączą się w jednym punkcie, czyli przy logo marki. Producent wyposażył auto w światła Intelli-Lux LED i przednią kamerę. Z tyłu kontynuowany jest przedni motyw. W centralnej części znajduje się logo i wysoko zamontowane światło stopu. Zainstalowano również wąskie tylne światła, które są takie same jak w wersji hatchback.
Nowa Astra Sports Tourer posiada następujące wymiary: 4642 mm długości, 1860 mm szerokości i 1480 mm wysokości. Pojemność bagażnika wynosi 608 litrów, a po złożeniu siedzeń nawet 1634 litrów. W wersji plug-in bagażnik ma odpowiednio ponad 548 lub 1574 litrów pojemności.
We wnętrzu pierwsze co się rzuci w oczy to szeroki panel Pure Panel, który w założeniu ma być minimalistyczny i intuicyjny. Ekran jest dotykowy i odpowiada za kontrolowanie wielu funkcji pojazdu. Przyciski jakie pozostały, nie są mniej ważne i odpowiadają m.in. za klimatyzację. Bezprzewodowo można również połączyć smartfony z funkcją Apple CarPlay i Android Auto.
Pod maską oprócz napędu elektrycznego trafią też silniki benzynowe i wysokoprężne o mocy od 110 KM do 130 KM. W przypadku wersji hybrydowej plug?in łączna moc systemu będzie wynosić do 225 KM. W pojazdach z silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi standardowo montowana będzie przekładnia sześciobiegowa, natomiast ośmiobiegowy automat będzie stanowić opcję w połączeniu z mocniejszymi jednostkami i zelektryfikowaną hybrydą plug?in.