Nowy Opel Astra Sports Tourer. Przestronny i elegancki

We wrześniu zaprezentowano hatchbacka Astry. Teraz przyszła kolej na wersję kombi, która może się pochwalić nowoczesnym wyglądem.

Spodobał Ci się ten artykuł? Więcej wiadomości ze świata motoryzacji znajdziesz na Gazeta.pl

Trzy miesiące temu zaprezentowano nową generację Astry. Teraz przyszła pora na wersję kombi o nazwie Sports Tourer. Dostępna będzie w dwóch wariantach napędu hybrydowego, w tym plug-in.

Zobacz wideo Do 2024 roku każdy model Opla w wersji zelektryfikowanej. Jak prezentuje się Grandland X Hybrid?

Astra Sports Tourer kontynuuje motyw Opel Vizor i wzornictwo Opel Compass – ostre krawędzie maski i światła w kształcie skrzydeł łączą się w jednym punkcie, czyli przy logo marki. Producent wyposażył auto w światła Intelli-Lux LED i przednią kamerę. Z tyłu kontynuowany jest przedni motyw. W centralnej części znajduje się logo i wysoko zamontowane światło stopu. Zainstalowano również wąskie tylne światła, które są takie same jak w wersji hatchback.

Nowa Astra Sports Tourer posiada następujące wymiary: 4642 mm długości, 1860 mm szerokości i 1480 mm wysokości. Pojemność bagażnika wynosi 608 litrów, a po złożeniu siedzeń nawet 1634 litrów. W wersji plug-in bagażnik ma odpowiednio ponad 548 lub 1574 litrów pojemności.

We wnętrzu pierwsze co się rzuci w oczy to szeroki panel Pure Panel, który w założeniu ma być minimalistyczny i intuicyjny. Ekran jest dotykowy i odpowiada za kontrolowanie wielu funkcji pojazdu. Przyciski jakie pozostały, nie są mniej ważne i odpowiadają m.in. za klimatyzację. Bezprzewodowo można również połączyć smartfony z funkcją Apple CarPlay i Android Auto.

Pod maską oprócz napędu elektrycznego trafią też silniki benzynowe i wysokoprężne o mocy od 110 KM do 130 KM. W przypadku wersji hybrydowej plug?in łączna moc systemu będzie wynosić do 225 KM. W pojazdach z silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi standardowo montowana będzie przekładnia sześciobiegowa, natomiast ośmiobiegowy automat będzie stanowić opcję w połączeniu z mocniejszymi jednostkami i zelektryfikowaną hybrydą plug?in.

Więcej o:
Copyright © Agora SA