Spodobał Ci się ten artykuł? Więcej wiadomości ze świata motoryzacji znajdziesz na Gazeta.pl
Przetarg dotyczył realizacji odcinka S1 między węzłami Bieruń i Oświęcim wraz z obwodnicą Bierunia. Prezes UZP zatwierdził przebieg przetargu, dzięki czemu GDDKiA ma teraz otwartą drogę do podpisania umowy.
Przetarg dotyczy budowy około 7 km drogi w tym drogi ekspresowej S1, a także węzła Bieruń oraz pięciu obiektów inżynieryjnych.
9 listopada wybrano wykonawcę budowy węzła Kosztowy II wraz z 10-kilometrwoym odcinkiem S1 pomiędzy Mysłowicami a Bieruniem. Najkorzystniejszą ofertę złożyła firma Budimex z Warszawy. Wcześniej, 4 października 2021 r., wskazano również wykonawcę odcinka między węzłami Bieruń i Oświęcim wraz z obwodnicą Bierunia. Tę inwestycją zajmie się firma Strabag.
Zakończenie prac na odcinku Bieruń-Oświęcim GDDKiA planuje w grudniu 2024 r. Natomiast pomiędzy węzłami Kosztowy II-Bieruń w marcu/kwietniu 2025 r.