eMobility Media Awards to nagroda stworzona jako wspólny projekt Polskiego Stowarzyszenia Paliw Alternatywnych i PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Jest to inicjatywa mająca na celu docenienie osób i podmiotów działających na rzecz budowania świadomości społecznej w zakresie elektromobilności.
Ford Polska zdobył swoją statuetkę w kategorii „Kampania Medialna Roku". Polski oddział marki otrzymał nagrodę za promowanie elektromobilności i samochodów elektrycznych. W tym celu wykorzystano zarówno płatny przekaz reklamowy, intensywne działania e-commerce, jak i aktywność public relations oraz w mediach społecznościowych.
Oczywiście jako głównym punktem tej kampanii był elektryczny SUV marki – Mustang Mach-E. O nagrodzie wypowiedział się również Piotr Pawlak, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska:
Ta nagroda to dla nas olbrzymie wyróżnienie za ostatni rok i konsekwentne budowanie wizerunku marki Ford w Polsce. Bardzo dziękuję całemu zespołowi, naszym dilerom i klientom.
Nagrody eMobility Media Awards przyznano w sumie w 16 kategoriach. Poza „Kampanią Medialną Roku" wybrano także m.in. motoryzacyjną markę roku, medium roku, samochód elektryczny roku czy podcast roku. Statuetki rozdano na gali, która odbyła się 7 października, podczas Kongresu Nowej Mobilności w Łodzi.