Na torze spotkały się dwa pickupy – RAM 1500 TRX oraz Ford F-150. Ten drugi jednak nie był zwykłym Fordem, tylko zmodyfikowanym przez Roush.
Który zatem pojazd był szybszy? Po przejrzeniu specyfikacji odpowiedź jest jasna. Pod maską TRX-a znalazł się silnik V8 Hellcat o pojemności 6,2 litra. Generuje on moc 712 KM i 881 Nm momentu obrotowego. Za pomocą ośmiobiegowej automatycznej skrzynie biegów, moc przekazywana jest na wszystkie cztery koła. 100 km/h osiąga w okolicach 4 sekund.
Konkurent, czyli Ford F-150 zmodyfikowany przez Roush posiada również silnik V8, ale o pojemności 5 litrów, którego moment obrotowy wynosi 827 Nm, a moc 659 KM. Połączony jest on z 10-biegową skrzynią automatyczną.
Samo nagranie pokazuje, jak za każdym razem RAM bez trudu odjeżdża od Forda. Zarówno starując z miejsca, jak i w trakcie jazdy.
Trzeba jednak przyznać, że nie była to uczciwa walka, ponieważ do zawodów stanął Ford poprzedniej generacji. Najuczciwsze porównanie obejmowałoby porównanie TRX-a z dostrojoną wersją nowego F-150 Raptor. Hennessey Performance udowodnił już, że zmodyfikowany nowy F-150 może na równi konkurować z RAM-em.