Kolejna marka upraszcza swoje logo. Tym razem jest to Volvo

Od kilku lat panuje trend wśród producentów motoryzacyjnych, że należy upraszczać swoje logo. Po m.in. MINI, Renault czy BMW przyszedł czas na Volvo.

Volvo po cichu zmieniło logo. Symbol żelaza z wersji 3D został odchudzony i uproszczony i w ten sposób otrzymaliśmy wersję 2D w jednym kolorze.

Zobacz wideo Limuzyna Volvo w Studiu Biznes. S90 zaskakuje napędem. Mocą, ale nie tylko

Logo Volvo stało się minimalistyczne. Wcześniej srebrny i niebieski kolor został obecnie zastąpiony kolorem czarnym. Zniknęła niebieska belka z nazwą marki, a sama nazwa jest teraz mniejsza i również w kolorze czarnym.

Warto wspomnieć o tym, że Volvo używa swojego symbolu od 1930 roku i przez lata przeszedł kilka kosmetycznych zmian. Najlepiej znaną wersją jest ta z 2000 roku.

Wnętrze Volvo C40 bez naturalnej skóryVolvo rezygnuje z tapicerek z naturalnej skóry. Troska o środowisko, ale tylko dla konkretnych samochodów

Volvo nie jest jedyną firmą, która uprościła swój znak. W ostatnim czasie na podobny zabieg zdecydowało się np. BMW, Nissan, Renault, Kia czy Volkswagen.

Nie jest jeszcze wiadomo kiedy oficjalnie logo pojawi się na pojazdach marki. Może to nastąpić nawet dopiero w 2023 roku.

Więcej o: