Ford prezentuje model Ford GT ’64 Prototype Heritage Edition, który ma być hołdem dla aut koncepcyjnych z lat 60. Zadebiutował podczas Tygodnia Samochodowego w Monterey, wraz z jedynym pozostałym prototypem Forda GT z 1964 roku, GT/105, który nadal nosi oryginalne barwy.
Ford GT ’64 Prototype Heritage Edition ma biały lakier Wimbledon White z grafiką Antimatter Blue, w tym potrójny pas wyścigowy na dachu. Widać odsłonięte elementy z włókna węglowego w tym przedni spojler, progi, lusterka, pokrywa silnika i tylny dyfuzor. Auto porusza się na 20-calowych kołach w kolorze Antimatter Blue (unikalna barwa dla Forda GT). Zaciski hamulcowe Brembo lakierowane są w kolorze srebrnym z czarną grafiką, a całość dopełniają czarne nakrętki kół.
Włókno węglowe zostało również wykorzystane we wnętrzu pojazdu. Znajdziemy je na progach drzwi, dolnych częściach słupka A, wykonano z niego również fotele. Siedzenia pokryto Alcantarą w kolorze Lightspeed Blue ze srebrnymi przeszyciami, a na powierzchni siedzeń i zagłówkach wytłoczono logo GT.
Deska rozdzielcza pokryta jest skórą Ebony i Alcantarą, w takim samym kolorze, co siedzenia. Alcantara znalazła się również na słupkach i podsufitce oraz na kierownicy.
Oryginalny Ford GT powstał aby pokonać Ferrari podczas wyścigów Le Mans. W 1964 roku zaprezentowano prototyp pojazdu, którego oficjalna wersja okazała się godna pokładanych w niej nadziei.
Seria GT Heritage Edition podkreśla przełomowe momenty w Fordzie oraz przypomina o zwycięstwach w Le Mans. Nowa wersja Forda GT jest szóstą z tej serii.