Z zewnątrz wersję N Line wyróżnia nieco inny przedni zderzak z szarą listwą, która nadaje autu bardziej sportowego charakteru. Czarny kaskadowy grill nawiązuje do stosowanej w wyścigach flagi szachownicy. Lakierowane na czarno są również lusterka boczne, a reflektory i tylne światła mają ciemniejsze wypełnienie. W nadwoziu znajdziemy sporo sportowych szarych akcentów, które poprawiają nie tylko wygląd i właściwości aerodynamiczne. Trójkątna lampa przeciwmgielna LED i chromowana podwójna końcówka wydechu podkreślają dynamiczny wygląd odróżniają i20 od zwykłej wersji.
W środku wyróżnikiem nowego i20 N Line są sportowe fotele z logo N i czerwonymi przeszyciami, czarna podsufitka a także dedykowana kierownica N. Pozostałe Pojawiły się też metalowe pedały i skórzana gałka zmiany biegów N z czerwonymi akcentami. Wersja z automatyczną skrzynią biegów posiada łopatki do zmiany biegów przy kierownicy.
Hyundai i20 N Line oferuje do wyboru dwa silniki. Oprócz standardowego silnika 1.2 MPI o mocy 84 KM, dostępny jest silnik T-GDI o mocy 100 KM. Bazowy silnik sparowany jest z 5-biegową manualną skrzynią (5MT), natomiast mocniejsza jednostka dostępna jest z manualną przekładnią o 6 przełożeniach (6MT) lub z dwusprzęgłową 7-biegową skrzynią biegów (7DCT). Samochody wyposażone w silnik 1.0 T-GDI zostały udoskonalone pod względem ustawień zawieszenia, reakcji silnika i dźwięku wydechu, aby zapewnić jeszcze lepsze wrażenia z jazdy. Poprawę prowadzenia, a zarazem wyglądu, zapewniają specjalnie przygotowane dla wersji N Line dwukolorowe 17-calowe felgi aluminiowe.
Hyundai i20 w wersji N Line występuje w dwóch wersjach silnikowych. Pierwsza to wolnossący motor 1.2 MPI o mocy 84 KM z pięciobiegową skrzynią manualną. W cenniku ta odmiana kosztuje 73 200 zł. Alternatywą jest doładowany silnik 1.0 T-GDI o mocy 100 KM. Wersja z sześciobiegową skrzynią manualną kosztuje 79 600 zł, a odmiana z dwusprzęgłowym automatem o siedmiu przełożeniach kosztuje 84 900 zł.
Hyundai i20 N Line wyposażono w system utrzymywania pasa ruchu (LKA), asystenta zapobiegania kolizjom czołowym z wykrywaniem pieszych i samochodów, a także rowerzystów (FCA), asystenta inteligentnego czytania znaków (ISLA), system monitorujący poziom koncentracji uwagi kierowcy (DAW), system ostrzegający o odjechaniu poprzedzającego pojazdu (LVDA), system monitorowania tylnej kanapy (ROA) oraz system ABS z elektroniczną kontrolą stabilizacji (ESC) i asystentem podjazdu (HAC).
W i20 N Line znajdziemy system multimedialny z 8-calowym ekranem dotykowym, cyfrowym radiem DAB, wielofunkcyjną kierownicą, systemem Bluetooth z rozpoznawaniem głosu, bezprzewodową integracją z Android Auto i Apple Car Play, dwoma portami USB z przodu i jednym dla pasażerów z tyłu, gniazdem 12V oraz zestawem cyfrowych wskaźników z 10,25-calowym kolorowym wyświetlaczem.
Wkrótce do oferty dołączy nowy, sportowy i20 N z silnikiem 1.6 T-GDI o mocy 204 koni mechanicznych.