Hyundai Tucson debiutuje w wersji N Line. Nawet 265 KM i sportowe dodatki
Po sukcesie Hyundaia i30 N Koreańczycy postanowili kuć N-kę póki gorąca. Bo nawet nasze doświadczenie pokazuje, że litera N przy modelach Hyundaia oznacza sporo zabawy. Dlatego w gamie jest już i20 N, a w planach jest także sportowy crossover - Kona N. Dlatego Koreańczycy zapowiedzieli też sportowego Tucsona. Jednak póki co wersja N jest tylko w fazie szkiców, a na rynek trafiła odmiana N Line.
Sportowy wygląd
W wersji N Line Tucson otrzymał sporo detali, które wizualnie dodają mu sportowego charakteru. Z przodu parametryczne osłona chłodnicy jest wyższa i szersza niż w bazowym modelu. Pod grillem znajduje się trapezoidalny zderzak z większym wlotem powietrza, a przednie reflektory wyposażono w czarne obramowania. Tucson N Line Nowej Generacji ma 19-calowe felgi aluminiowe z bardziej sportowym parametrycznym wzorem. Klienci mogą wybierać spośród siedmiu kolorów nadwozia. Dla jeszcze większej personalizacji dostępny jest dach w kolorze Phantom Black, który występuje z pięcioma kolorami nadwozia.
Hyundai Tucson N Line 2021 Hyundai
Wnętrze ze sportowymi akcentami
We wnętrzu znajdziemy zamszowe sportowe fotele z logo N, a kabinę wykończono czerwonymi szwami. Emblematy N znajdują się na kierownicy, skórzanej gałce zmiany biegów i osłonie konsoli drążka zmiany biegów. Czarna podsufitka nadaje wnętrzu bardziej sportowego charakteru. Pozostałe elementy wyróżniające wersję N Line to metalowe nakładki na pedały, podnóżek oraz listwy progowe.
Sportowe zawieszenie, ale tylko w miękkiej hybrydzie
Poza dynamicznym wyglądem, zoptymalizowano również działanie elektronicznie sterowanego zawieszenia (ECS), co zapewnia bardziej sportowy charakter
ECS automatycznie kontroluje zawieszenie pojazdu, aby zapewniać najlepsze osiągi i komfort jazdy. Osiąga to biorąc pod uwagę warunki jazdy takie jak prędkość, nawierzchnia drogi, pokonywane zakręty, wymagania dotyczące hamowania i przyspieszenia. Kontrolując siłę tłumienia na każdym kole, ECS redukuje przechyły, pochylenie i ruch pionowy, poprawiając jazdę. Inżynierowie z Centrum Technicznego Hyundai Motor Europe (HMETC) stworzyli osobne, zoptymalizowane ustawienia parametrów ECS dla wersji N Line z 48-woltowym napędem hybrydowym.
Hyundai Tucson N Line 2021 Hyundai
Silniki
Wszystkie układy napędowe Tucsona N Line są oparte silniku benzynowym 1.6 T-GDI Smartstream.
- 1.6 T-GDI Plug-in Hybrid (265 KM)
- 1.6 T-GDI Hybrid (230 KM)
- 1.6 T-GDI 7DCT 48V (180 KM)
- 1.6 T-GDI 7DCT 48V (150 KM)
- 1.6 T-GDI 6MT (150 KM)
Hyundai Tucson N Line będzie dostępny w Europie od wiosny 2021 roku, natomiast warianty hybrydowe i hybrydowe typu plug-in pojawią się latem.
Hyundai Tucson N Line 2021 Hyundai
-
"Pojechałem po pewne 16 tysięcy, na miejscu zaproponowali mi 12", czyli jak działają komisy
-
"Paaarostatkiem w piękny rejs". Nie statkiem na parę, ale busem na ropę można podróżować jak Krzysztof Krawczyk
-
Via Carpatia ciągle w budowie. Nowy fragment S19 poprowadzi przez Siemiatycze
-
Jazda na zbyt niskich obrotach może być bardzo kosztowna. Zapomnij o słowach instruktora
-
Najlepsze silniki Volkswagena - opinie. Benzyny i diesle. M.in. TDI i MPI. Ósemka pewniaków
- Czy ładowanie hybryd typu plug-in podczas jazdy się opłaca? Wyniki nas zaskoczyły
- Triki i podstępy handlarzy samochodów, które wykryjesz samodzielnie. Wystarczą zdjęcia
- 20 rzeczy, których nie wiecie o Ferdynandzie Porsche. Wszystkie sekrety wielkiego konstruktora i wynalazcy
- Tesla kontra taksówka Waymo na tej samej trasie. Czy wsiedlibyście do auta bez kierowcy? [WIDEO]
- Znamy ceny Toyoty Mirai w Polsce. Dotrzymali obietnicy i jest dwójka z przodu
Forum
- Why U.S. Malls Are Disappearing i e-grazyny (16)
- OT - jak to jest, że jest odwrotnie....? (61)
- rakieta SpaceX wybuchła - piękna katastrofa:) (15)
- Wreszcie jakaś optymistyczna wiadomość ? (34)
- OT Vogon - Włochy, pytanie (74)
- "OT", przykrość ? (19)
- Udupią kierowcę Seicento? (14)
- Nie narzekajcie na ceny... (25)
- Engine, jak ty sie zalapales na Ameryke? (97)
- Jak się sprzedaje do komisu... (30)