Peugeot 3008 odegrał dużą rolę w ofercie francuskiej marki. Przede wszystkim w 2009 r. był to pierwszy kompaktowy crossover z cechami minivana, który się w niej znalazł. Prekursorski charakter miał też jego design. Od początku postawiono na duże przeszklenia, całkiem sporą pojemność bagażnika, ale też futurystyczne akcenty we wnętrzu, które wyrażały się między innymi w sposobie zaprojektowania deski rozdzielczej. Nie pominięto również nowoczesnych technologii - systemu ostrzegania o nadjeżdżających pojazdach lub napędu hybrydowego, który pojawił się w przypadku Peugeota 3008 już w 2011 r.
HIT PEUGEOTA W NOWYM WYDANIU! A DO TEGO W DOBREJ CENIE
Od 2012 r. ten popularny w Europie samochód rozpoczął podbój rynku chińskiego. Nastawienie na sukces w Państwie Środka skłoniło markę do tego, aby poddać tę wersję Peugeota 3008 dość znaczącym zmianom w zakresie designu. Miały wspomóc model we wpisaniu się w gusta panujące w Azji. Co ciekawe, pomimo rozpoczęcia produkcji II generacji Peugeota 3008, w Chinach nadal oferowano jego poprzednika, który obecny był w sprzedaży równolegle.
HIT PEUGEOTA W NOWYM WYDANIU! A DO TEGO W DOBREJ CENIE
Oczywiście Peugeot 3008 pierwszej generacji spotykał się z krytyką. Negatywne opinie, które dotyczyły niekonsekwencji w projekcie samochodu (to ciekawe połączenie minivana i SUV-a), który jest wyraźnie wyższy od minivana, ale niekoniecznie posiada zdolności do poruszania się po trudnym terenie, nie mówiąc już o napędzie na cztery koła. Większe rodziny narzekały na dość ciasne wnętrze. Za to po stronie plusów z pewnością trzeba zapisać ogromny bagażnik. Osoby, którym ten brak przyporządkowania nie będzie bardzo przeszkadzał, z pewnością docenią wygodną jazdę, ale też korzystny kompromis pomiędzy mocą a wielkością spalania dawany przez wysokoprężny silnik 1.6 HDI, który ocenia się jako wystarczający do przejechania nawet 300 tys. km bez dużych napraw.
HIT PEUGEOTA W NOWYM WYDANIU! A DO TEGO W DOBREJ CENIE
Od 2016 roku możemy się cieszyć nową generacją Peugeota 3008. SUV zwyciężył w nim nad mankamentami, które były charakterystyczne dla pierwszej odsłony francuskiego auta. Nowe 3008 nie ma w sobie już nic z minivana. Klientom spodobała się wyostrzona sylwetka kompaktowego SUV-a, co zadecydowało o jeszcze silniejszym zaakcentowaniu tych cech w ostatnim liftingu. Nowy Peugeot 3008 ma szansę powtórzyć sukces modelu z 2016 r. Klientom będą oferowane wersje:
Auto ma 444,7 cm długości i jest szerokie na 209,8 cm. Jego wysokość wynosi 162,4 cm. Do bagażnika zmieścimy nawet 520 l, po złożeniu foteli 1482 l. Zmienił się zarówno wygląd nowego Peugeota 3008, jak i jego wyposażenie. Zachowanie płynnej, ale nieco drapieżnej linii nadwozia umożliwia nowy grill bez obramowania. Widać inspiracje sportowym stylem i nowoczesnymi technologiami, gdzie wykorzystano choćby reflektory Full LED.
Popularna wersja Peugeota 3008 GT to jedna z ciekawszych wśród oferowanych przez francuską markę. Bazuje na wyposażeniu Road Trip, ale została wzbogacona między innymi przez:
HIT PEUGEOTA W NOWYM WYDANIU! A DO TEGO W DOBREJ CENIE
Peugeot 3008: cena. Ile zapłacimy za poszczególne wersje samochodu?
Ceny Peugeota 3008 różnią się dość znacząco w zależności od wyposażenia. Producent przyszykował kilka mocno różniących się od siebie wersji. Od bazowej Active, bardzo dobrze wyposażonych Allure po usportowione GT. Stąd poszczególne wersje kosztują: