W ramach debiutu Toyota GR Super Sport przejechała okrążenie toru Circuit de la Sarthe. Model ten zbudowano w oparciu o wyścigowy TS050 Hybrid, który trzykrotnie wygrywał wyścig w Le Mans.
Auto może się pochwalić nadwoziem typu kabriolet i tradycyjnym maskującym oklejeniem znanym z prototypowych wersji m.in. GR Yarisa czy GR Supry. Podczas okrążenia demonstracyjnego za kierownicą GR Super Sport siedział Alex Wurz, były kierowca wyścigowy Toyota Gazoo Racing.
To wielki zaszczyt móc po raz pierwszy publicznie poprowadzić prototypową wersję modelu GR Super Sport, zwłaszcza w Le Mans, które jest tak blisko związane z tym autem. Ono w końcu tutaj się zrodziło. Jako że to prototyp, nie mogłem jechać na granicy możliwości samochodu, ale już dało się wyczuć, że ma niesamowity potencjał. Czuć podobieństwo do TS050 Hybrid w kwestii osiągów, za sprawą napędu na cztery koła i układu hybrydowego. Inżynierowie zdradzili mi, że to tylko mała próbka możliwości tego auta. Już nie mogę się doczekać, gdy znów nim pojadę
– powiedział Wurz.
Krótko po ceremonii rozpoczął się wyścig, w którym wystartowały dwie Toyoty TS050 Hybrid, a po 24 godzinach zespół Toyota Gazoo Racing cieszył się z trzeciej wygranej w Le Mans.