Zdjęcia BMW M3 i M4 z tajemniczymi napisami. Odkryli je graficy
Taka zabawa w kotka i myszkę trwa od dawna. Producenci samochodów uchylają rąbka tajemnicy, a dziennikarze próbują dowiedzieć się więcej. Pomagają w tym graficy, którzy usuwają kamuflaż z aut i bawią się suwakami w programach do obróbki zdjęć tak długo, aż wydobędą z nich więcej szczegółów.
BMW przygotowało niespodziankę dla mistrzów obróbki graficznej
Tym razem najbardziej dociekliwych grafików czekała niespodzianka, którą odkrył portal BMWBLOG.com. Jeśli dostatecznie długo reguluje się kontrast, jasność i wyostrza zdjęcia ukrytych w cieniu modeli BMW M3 (G80) i coupe M4 (G82), na obu można odkryć napisy przeznaczone specjalnie dla "paganinich fotoszopa".
Na pokrywie bagażnika BMW M3 umieszczono słowa "nice try" (ang. niezła próba), a na błotniku M3 - "nope" (ang. nie). W ten sposób BMW poinformowało media, że wie o ich próbach i są skazane na porażkę. Pomimo wspólnych wysiłków dziennikarzy i grafików dział PR bawarskiego producenta ujawni tylko tyle na temat nowych samochodów, ile będzie miał ochotę.
Przy okazji BMW pokazało, że ma poczucie humoru
Rzeczywiście, oba modele będą miały wielkie atrapy chłodnicy. W przypadku modelu M4 to raczej oczywiste, bo wszystkie wersje nowego BMW serii 4 są w nie wyposażone. Jednak do tej pory nie było jasne, czy "wiewiórcze siekacze" trafią również do sportowej odmiany sedana - BMW M3.
Teraz wiadomo, że tak się stało. Zarówno fani jak wrogowie marki mogą przejść nad tym do porządku dziennego. Zresztą w międzyczasie w internecie pojawiło się wystarczająco dużo nieoficjalnych przecieków i szpiegowskich zdjęć, aby mieć pewność co do wyglądu obu modeli.
BMW M3 (G80) fot. Moto.pl/BMW/Bimmerpost
A może te zdjęcia wcale nie były ujawnione przypadkiem? W przypadku tak sprytnego działu public relations, jak ten zajmujący się BMW, nie można być niczego pewnym. To może być sposób na stopniowe zapoznawanie czytelników portali motoryzacyjnych z brutalną rzeczywistością. Mimo że jeszcze nie było oficjalnej premiery, dzięki temu każdy już ją zna i ma czas, aby przyzwyczaić się do tej myśli.
BMW M3 i M4 - przynajmniej znakomite osiągi są gwarantowane
Za to od pewnego czasu jest oczywiste, że oba modele będą miały imponujące osiągi. Producent ich nie podał, ale pochwalił się osiąganymi mocami. Podstawowa wersja BMW M3/M4 rozwija 480 KM, a odmiana Competition - 510 KM. Takie parametry zapewnia zmodernizowany sześciocylindrowy rzędowy silnik z serii S58 o pojemności trzech litrów doładowany dwiema turbosprężarkami.
Jeśli dodać, że nowe modele będą miały do wyboru napęd na tylną oś lub sportowy napęd na cztery koła (ten ma pojawić się w ofercie nieco później), a oprócz tego powstanie lżejsza wersja dla purystów, można mieć gwarancję mnóstwa wrażeń za kierownicą. A zza niej nie widać wielkiego "grilla".
BMW M3 (G80) fot. BMW
-
Najgorsze silniki Diesla. Omijaj je szerokim łukiem. Lista kilkunastu pułapek
-
Duży i wygodny samochód, idealny na długie wyprawy. Sprawdzamy ofertę Forda Mondeo
-
Sprawdzamy nową ofertę Toyoty. Popularne modele teraz w dobrej cenie
-
Italdesign kusi wizją nowego DeLoreana. Czy samochód z "Powrotu do przyszłości" do nas wróci?
-
Ograniczenia prędkości w Polsce. Od czerwca jedna ważna zmiana. Co jeszcze warto wiedzieć?
- Bazowe Porsche Taycan przyjechało do Polski. Ma napęd na tył i niską cenę
- Uwaga, kierowcy, na A2 czekają was utrudnienia. Nastał czas remontów
- Już ponad 40 proc. nowych samochodów w Polsce to SUV-y. Będzie ich jeszcze więcej
- Hyundai Santa Fe Plug-in Hybrid już w Polsce. Kosztuje 233 900 zł i zaskakuje wyposażeniem
- Garbate szczęście. Jak wyprodukować 21 milionów... zwyczajnych samochodów? [MOTO 2030]
Forum
- Jechałem nowyn Sandero pytajcie :) (34)
- OT - zadania dla Bidena (34)
- Miernota komputerowa pyta specjalistow (42)
- Przekroczyłem 24 pkt., egzamin praktyczny zdany (29)
- Pieszy "KRÓLEM" i nie tylko... Już od czerwca 2021 (61)
- OT - Wentylacja mechaniczna z rekuperacją - warto? (20)
- Ofensywa antykuligowa (19)
- szybkość ładowania sam. el. nie jest już problemem (9)
- Ford ma problem (8)
- OT - nie miałem racji w sprawie 15latka (55)