Ponad połowa zamawianych egzemplarzy Renault Espace to topowa odmiana Initiale Paris. Dlatego przy faceliftingu producent zrezygnował z bazowych wersji wyposażenia i już podstawowa odmiana ZEN oferuje zaskakująco sporo.
Facelifting zmienił przed wszystkim przód samochodu. Pojawiły się nowe reflektory LED Matrix Vision, przeprojektowane zderzaki i lekko zmieniony grill. W konfiguratorze znajdziemy też nowe wzory felg.
Spore zmiany zaszły też we wnętrzu. Zaskoczeniem jest m.in. nowy system multimedialny Easy Link z 9,3-calowym ekranem dotykowym. System oferuje także obsługę Apple CarPlay oraz Android Auto. Drugi ekran znalazł się przed oczami kierowcy zastępując analogowe wskaźniki. W wersji ZEN ma przekątną 7 cali, a w topowej odmianie Initiale Paris - 10 cali.
Renault Espace 2020 fot. Renault
Statystyki pokazują, że kupując rodzinnego vana kierowcy stawiają na bogate wersje wyposażenia. Dlatego producent oferuje tylko dwie odmiany wyposażenia. Bazowa wersja ZEN ma na pokładzie m.in.w pełni LED-owe reflektory LED Matrix Vision, system EasyLink z ekranem 9,3 cala, wirtualne zegary z 7-calowym wyświetlaczem, tapicerkę ze skóry i tkaniny, elektrycznie sterowany fotel kierowcy oraz kamerę i czujniki cofania (z systemem wspomagania parkowania Easy Park Assist).
Renault Espace 2020 fot. Renault
Topowa odmiana Initiale Paris to już m.in. w pełni skórzana czarna tapicerka Nappa, 10-calowe wirtualne zegary, elektrycznie i bezdotykowo otwierana klapa bagażnika, podgrzewane i elektrycznie regulowane przednie fotele czy nagłośnienie BOSE. Co ciekawe, każda wersja nowego Renault Espace będzie wyposażona w szklany panoramiczny dach.
Renault Espace 2020 fot. Renault
Wersja ZEN jest dostępna tylko z silnikiem 2.0 dCi o mocy 200 KM. Za takie połączenie zapłacimy 169 900 zł. Alternatywą jest silnik benzynowy 1.8 TCe o mocy 225 KM, który jednak występuje tylko w odmianie Initiale Paris. Cena takiego auta to 193 400 zł. Co ciekawe, ceny wersji Initiale Paris dla obu wersji silnikowych są takie same.
Renault Espace 2020 fot. Renault