Mercedes-Benz Polska uruchamia salon samochodowy online z prawdziwego zdarzenia. To centrum zakupowo-informacyjne dla klientów i potencjalnych nabywców aut z gwiazdą: w jednym miejscu można uzyskać informacje na temat oferty pojazdów nowych i używanych, wygodnie skonfigurować wymarzony model, obejrzeć go podczas wirtualnej jazdy testowej, a nawet zobaczyć na filmie wraz z recenzją eksperta i szybko wybrać kontakt z najbliższym dealerem
- chwali się Mercedes w oficjalnym komunikacie. Mieliśmy już okazję w Studiu Biznes sprawdzić krok po kroku, jak dokładnie działa wirtualny salon niemieckiej marki. Możecie to zobaczyć na poniższym filmie:
Producenci otwierają wirtualne salony, wychodząc naprzeciw oczekiwaniem klientów. Wiele osób pracuje teraz zdalnie i chce jak najwięcej spraw załatwiać w zaciszu własnego domu. Przykład Mercedesa pokazuje, że salon online łączy konfigurator z listą dostępnych ofert pojazdów nowych i używanych, kalkulatorem finansowania oraz unikalną, multimedialną sekcję rozrywkową. Wszystko jest jak najprostsze w obsłudze. Wszystko znajduje się w jednym miejscu. Co ważne, gość salonu może się błyskawicznie skontaktować ze sprzedawcą celem omówienia „rzeczywistych” aspektów oględzin i zakupu pojazdu – po wysłaniu krótkiego formularza skontaktuje się on z nami w wybranym terminie. Na życzenie istnieje nawet możliwość zdalnej wideoprezentacji samochodu. Pod telefonem czekają także eksperci, którzy odpowiedzą na wszystkie pytania.
Ciekawostką jest wirtualny spacer, który można odbyć po muzeum Mercedesa w Stuttgarcie. Zobaczymy tam wspaniałe eksponaty z ponad 130-letniej historii producenta.