Nowe zdjęcia Porsche 911 Turbo S. Bestia jest piękna

Niedawno Porsche opublikowało sporą liczbę nowych zdjęć swojego sztandarowego i najnowszego modelu - 911 Turbo S (992). Możemy je podziwiać w naturalnym środowisku: na drogach i torze. Zapiera dech w piersiach.

Najnowsze Porsche 911 to efekt dążenia do doskonałości

Porsche 911 Turbo S od wielu lat jest najlepiej sprzedającym się supersamochodem na świecie. Powodów tego sukcesu należy szukać w dopracowaniu do perfekcji pod każdym względem. Sportowe coupe nie ma słabych stron. Jest szybkie w każdych warunkach, niezawodne, a w dodatku pięknie wygląda. Najnowszy model 992 nie stanowi wyjątku.

W dodatku ktoś z centrali marki w Zuffenhausen niezwykle trafnie dobiera barwy lakieru. Zarówno kolor nazwany "Lava Orange", jak i "Gentian Blue Metallic" powalają. Pozostałe z galerii: "GT Silver Metallic" i "Guards Red" nie wyglądają wiele gorzej. Wszystkie podkreślają znakomicie wkomponowane w bryłę nadwozia sportowe akcenty najszybszej odmiany Turbo S.

Zobacz wideo Testujemy w Studiu Biznes nowe Renault Captur. Powtórzy sukces poprzedniej generacji?

Nowe 911 Turbo S ma aż 70 KM więcej od poprzednika

Przypomnijmy, że zaprezentowane niecały miesiąc temu Porsche 911 Turbo S (992) jest najszybszym w historii. Silnik o poj. 3,8 l rozwija moc 650 KM i maksymalny moment obrotowy 800 Nm, które katapultują "żabę" ze startu do 100 km/h w 2,7 s (z pakietem Chrono Sport). Maksymalna prędkość wynosi 330 km/h, dzięki czemu nowe Turbo S to jeden z najszybszych samochodów, jakie w ogóle można kupić.

Porsche 911 Turbo S (992)Porsche 911 Turbo S (992) fot. Porsche

Nowy model został zaprezentowany od razu w dwóch wersjach nadwozia: coupe i kabrio. Turbo S Cabriolet jest wolniejsze "do setki" tylko o 0,1 s od odmiany z zamkniętym nadwoziem. Prędkość maksymalna nie uległa zmianie.

Ceny nowego Porsche 911 Turbo S zaczynają się powyżej miliona złotych

W porównaniu z poprzednią generacją Turbo S (991) moc nowego modelu wzrosła bardziej, niż zwykle: z 580 do 650 KM. Przedstawiciele firmy tłumaczą, że ich celem była odczuwalna przez kierowców poprawa osiągów, która wymagała takiego skoku mocy. Zadowoleni z tego będą zwłaszcza właściciele poprzedniego modelu, którzy przesiądą się do najnowszego.

Obie można podziwiać na nowych zdjęciach. Polskie przedstawicielstwo marki podało też ich ceny na naszym rynku. Porsche 911 Turbo S Coupe kosztuje 1 077 000 zł, a cennik Turbo S Cabriolet rozpoczyna kwota 1 143 000 zł.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.