Dwulitrowa Toyota Supra już jest w sprzedaży. Trzeba za nią zapłacić ponad 200 tys. zł

Do trzylitrowej Toyoty Supry właśnie dołączyła słabsza (i zarazem tańsza) wersja z silnikiem 2.0. Auto właśnie debiutuje na polskim rynku, a ceny zaczynają się od 209 900 zł.

Na polskim rynku właśnie zadebiutowała najbardziej bazowa wersja Toyoty GR Supra. Mowa o wariancie napędzanej czterocylindrowym motorem 2.0 o mocy 258 KM. Jest to alternatywa dla znacznie mocniejszej, bo 340-konnej, wersji z trzylitrowym silnikiem R6, która jest w sprzedaży od zeszłego roku.

Samochody sportowe to nie wszystko. Toyota mocno stawia na rozwój technologii wodorowej. Zobacz WIDEO:

Zobacz wideo

"Tańsza" Supra

Toyota GR Supra z silnikiem 2.0 w bazowej wersji wyposażenia Dynamic kosztuje 209 900 zł. Jeśli zdecydujemy się na wersję Fuji Speedway ze sportowym wyposażeniem i kutymi 19-calowymi felgami, cena wzrośnie do 223 900 zł.

Toyota GR Supra 2.0, edycja limitowana Fuji SpeedwayToyota GR Supra 2.0, edycja limitowana Fuji Speedway Toyota

Dwa litry w legendzie

Bazowo oferowany doładowany silnik w Suprze ma dwa litry pojemności, cztery cylindry i oferuje 258 KM. Współpracuje z ośmiobiegową automatyczną skrzynią ZF. Maksymalny moment obrotowy wynosi 400 Nm, a Supra rozpędza się do 100 km/h w 5,2 sekundy.

O dwulitrowej Suprze pisaliśmy też tutaj: Toyota GR Supra z kolejną wersją silnikową. Do Europy dotrze wariant 2.0

Co znajdziemy w wyposażeniu standardowym?

W bazowej wersji Dynamic mamy przednie i tylne światła wykonane w technologii LED i wspomaganie kierownicy o zmiennym przełożeniu, a auto stoi na 18-calowych felgach ze stopów lekkich. We wnętrzu pojawiły się cyfrowe zegary, sportowe podgrzewane fotele z Alcantary oraz 8,8-calowy kolorowy ekran dotykowy systemu multimedialnego. Jest także kamera cofania, dwustrefowa klimatyzacja, tempomat oraz pakiet systemów bezpieczeństwa czynnego Toyota Safety Sense. W jego skład wchodzi układ wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia (PCS) z systemem wykrywania pieszych i rowerzystów, układ ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu (LDA) z funkcją powrotu na zadany tor jazdy (SC), układ rozpoznawania znaków drogowych (RSA) oraz adaptacyjne automatyczne światła drogowe (AHB).

Toyota GR Supra 2.0, edycja limitowana Fuji SpeedwayToyota GR Supra 2.0, edycja limitowana Fuji Speedway Toyota

Limitowana wersja GR Supra Fuji Speedway

Limitowana edycja nowej Supry swoją nazwę zawdzięcza legendarnemu torowi wyścigowemu Fuji Speedway, gdzie Toyota często testuje swoje modele. Toyota GR Supra w tej wersji została wyposażona w pakiet stylistyczny i systemy wspomagające sportową jazdę. Auto oferowane jest w kolorach Toyota Gazoo Racing a całość uzupełniają czarne, matowe kute felgi o średnicy 19 cali. We wnętrzu deska rozdzielcza zawiera wstawki z włókna węglowego, a fotele są pokryte czarno-czerwoną Alcantarą. Standardowe pedały zostały zastąpione aluminiowymi. Supra w tej wersji otrzymuje także sportowy aktywny mechanizm różnicowy, adaptacyjne zawieszenie i sportowe hamulce.

Toyota GR Supra 2.0, edycja limitowana Fuji SpeedwayToyota GR Supra 2.0, edycja limitowana Fuji Speedway Toyota

Więcej o:
Komentarze (36)
Dwulitrowa Toyota Supra już jest w sprzedaży. Trzeba za nią zapłacić ponad 200 tys. zł
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • alakyr2

    Oceniono 7 razy 5

    szkoda jednak że osiągi nie są trochę lepsze. w podobnej cenie są golf R i mercedes A też z silnikami 2 litry i dużo lepszymi osiągami i bardziej praktycznym nadwoziem. co z tego ze ta Toyota wygląda fajnie jak golf nie da jej szans. Już jest fajna mała toyota gt86, którą objeżdża skoda kombi (przynajmniej spod świateł a tak zazwyczaj się na codzień porównuje osiągi).

  • Gość: kicu

    Oceniono 4 razy 4

    świetna wiadomość.... jak tylko odbiorę 13 emeryturę to natychmiast polecę ją kupić... nie wyobrażam sobie życia bez tej Toyoty...

  • boczek150

    Oceniono 6 razy 4

    Minka kierowcy Supry objechanego na światłach przez byle kombi - BEZCENNA!

  • Gość: Sla

    Oceniono 8 razy 4

    Osiągi gorsze od mojego tłustego, ponad 2-tonowego SUVa. Może nie warto poprzestawać na półśrodkach i od razu wydać wersję 1 litrową...

  • Gość: Luke

    Oceniono 8 razy 4

    Wygląd i parametry fajne, ale tylko fajne. Niestety, Toyota zmarnowała okazję na godne przywrócenie tej legendy. Platforma, silniki i nawet sporo wnętrza z BMW, samochód ze sportowego coupe zmienił się w małego roadstera (został skrócony o kilkadziesiąt cm w porównaniu z poprzednimi generacjami). Wyobraźcie sobie że np. Chevrolet nowego Camaro robi na bazie silników Mazdy i zmienia go w czterodrzwiowego sedana. Tak się nie traktuje legendarnych modeli - one oprócz parametrów muszą dziedziczyć duszę oryginału, bo po to wielu ludzi je kupuje.

  • Gość: tom

    Oceniono 5 razy 3

    Za te pieniądze to jest Mustang 5.0.

  • Gość: Dartm

    Oceniono 5 razy 3

    Takim to by pojeździł nie jeden kierowca, wizualnie mi się podoba

  • Gość: tom

    Oceniono 4 razy 2

    lepsza jest Alpine A110

  • ligand17

    Oceniono 5 razy 1

    No i przegapili okazję. 200 tysi za małe coupe w wersji bazowej to spora przesada. To już nawet Mazda - przy swoim masakrycznym cenniku - robi to lepiej...

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX