Oddasz samochód do serwisu, to przyślą ci wideo z diagnozą. Wszystko po to, żeby nie wychodzić z domu

W obecnej sytuacji najlepiej siedzieć w domu. Wie o tym także Ford Polska, dlatego wprowadzili kilka udogodnień dla swoich klientów. Jeśli oddasz samochód do serwisu, to nie tylko odbiorą go spod twojego domu, ale także przyślą ci film z diagnozą usterki.

Ford Polska wprowadza nowe bezpłatne usługi dla swoich klientów. Obejmują m.in. one odbiór pojazdu od klienta (door to door) w przypadku konieczności przeprowadzenia naprawy lub serwisu. Poza tym auto zostanie zdezynfekowane przed oddaniem.

Zobacz wideo

Konsultacja przez wideo

Dodatkowo Ford wprowadził opcję Video Check, która jest realizowana przez wszystkie autoryzowane serwisy marki Ford. Dzięki niej właściciel pojazdu może wygodnie kontaktować się z doradcą. Już kilka godzin po odebraniu przez serwis samochodu, klient dostaje smsem link do filmu, w którym jest omówiony stan pojazdu. Poza linkiem otrzymuje również kartę przeglądową, która prezentuje rekomendacje serwisu dotyczące poszczególnych elementów pojazdu. Lista uzupełniona jest kolorami:

  • kolor zielony: wszystko jest w porządku
  • kolor żółty: rozważ wymianę bądź naprawę wskazanego podzespołu
  • kolor czerwony: część wymaga wymiany
Często jesteśmy na spotkaniach w miejscach w których nie możemy swobodnie rozmawiać. W ten sposób nie tylko widzimy co się dzieje z pojazdem ale też w dyskretny sposób podejmujemy decyzje o naprawie samochodu w oparciu o fakty. Otrzymujemy jasne potwierdzenie co zostało sprawdzone. Możemy czuć się bezpiecznie widząc zielony kolor. Jeżeli informacje zawarte w linku są niewystarczające albo chcemy się więcej dowiedzieć na temat kosztów mechanizm Ford Video Check w prosty sposób umożliwi nam kontakt z Doradcą - klikając w link wysyłasz prośbę o kontakt. Warto dodać, że program wprowadzony jest w całej sieci i każdy diler Forda pracuje na tej platformie

- wyjaśnia Dariusz Lech, dyrektor działu serwisu i części zamiennych Ford Polska.

Akcja serwisowa marki Ford potrwa 2 miesiące z możliwością jej przedłużenia w zależności od potrzeb. Klient może wybrać dilera, datę i godzinę, która go interesuje oraz ofertę. Potwierdzenie umówienia przychodzi natychmiast na podany adres mail.

Więcej o:
Copyright © Agora SA