Oddasz samochód do serwisu, to przyślą ci wideo z diagnozą. Wszystko po to, żeby nie wychodzić z domu
Ford Polska wprowadza nowe bezpłatne usługi dla swoich klientów. Obejmują m.in. one odbiór pojazdu od klienta (door to door) w przypadku konieczności przeprowadzenia naprawy lub serwisu. Poza tym auto zostanie zdezynfekowane przed oddaniem.
Konsultacja przez wideo
Dodatkowo Ford wprowadził opcję Video Check, która jest realizowana przez wszystkie autoryzowane serwisy marki Ford. Dzięki niej właściciel pojazdu może wygodnie kontaktować się z doradcą. Już kilka godzin po odebraniu przez serwis samochodu, klient dostaje smsem link do filmu, w którym jest omówiony stan pojazdu. Poza linkiem otrzymuje również kartę przeglądową, która prezentuje rekomendacje serwisu dotyczące poszczególnych elementów pojazdu. Lista uzupełniona jest kolorami:
- kolor zielony: wszystko jest w porządku
- kolor żółty: rozważ wymianę bądź naprawę wskazanego podzespołu
- kolor czerwony: część wymaga wymiany
Często jesteśmy na spotkaniach w miejscach w których nie możemy swobodnie rozmawiać. W ten sposób nie tylko widzimy co się dzieje z pojazdem ale też w dyskretny sposób podejmujemy decyzje o naprawie samochodu w oparciu o fakty. Otrzymujemy jasne potwierdzenie co zostało sprawdzone. Możemy czuć się bezpiecznie widząc zielony kolor. Jeżeli informacje zawarte w linku są niewystarczające albo chcemy się więcej dowiedzieć na temat kosztów mechanizm Ford Video Check w prosty sposób umożliwi nam kontakt z Doradcą - klikając w link wysyłasz prośbę o kontakt. Warto dodać, że program wprowadzony jest w całej sieci i każdy diler Forda pracuje na tej platformie
- wyjaśnia Dariusz Lech, dyrektor działu serwisu i części zamiennych Ford Polska.
Akcja serwisowa marki Ford potrwa 2 miesiące z możliwością jej przedłużenia w zależności od potrzeb. Klient może wybrać dilera, datę i godzinę, która go interesuje oraz ofertę. Potwierdzenie umówienia przychodzi natychmiast na podany adres mail.
Ford Puma Ford
-
Duży i wygodny samochód, idealny na długie wyprawy. Sprawdzamy ofertę Forda Mondeo
-
Najgorsze silniki Diesla. Omijaj je szerokim łukiem. Lista kilkunastu pułapek
-
Sprawdzamy nową ofertę Toyoty. Popularne modele teraz w dobrej cenie
-
Podpisano umowę na budowę A18. Za dwa lata pojedziemy nową autostradą
-
Krym. Przytomność umysłu i szybka reakcja pozwoliły uniknąć zderzenia z BMW X6 [WIDEO]
- Bazowe Porsche Taycan przyjechało do Polski. Ma napęd na tył i niską cenę
- Uwaga, kierowcy, na A2 czekają was utrudnienia. Nastał czas remontów
- Już ponad 40 proc. nowych samochodów w Polsce to SUV-y. Będzie ich jeszcze więcej
- Hyundai Santa Fe Plug-in Hybrid już w Polsce. Kosztuje 233 900 zł i zaskakuje wyposażeniem
- Garbate szczęście. Jak wyprodukować 21 milionów... zwyczajnych samochodów? [MOTO 2030]
Forum
- OT - zadania dla Bidena (10)
- Miernota komputerowa pyta specjalistow (42)
- Przekroczyłem 24 pkt., egzamin praktyczny zdany (23)
- Pieszy "KRÓLEM" i nie tylko... Już od czerwca 2021 (60)
- OT - Wentylacja mechaniczna z rekuperacją - warto? (19)
- Ofensywa antykuligowa (18)
- szybkość ładowania sam. el. nie jest już problemem (9)
- Ford ma problem (8)
- OT - nie miałem racji w sprawie 15latka (54)
- Uszkodzone lusterko Belgia (31)