W końcu jest! Przetarg na kluczowy odcinek S7 rozstrzygnięty [MAPA]

GDDKiA wybrała najkorzystniejszą ofertę na budowę kolejnego odcinka drogi ekspresowej S7 z Płońska do Czosnowa. Chodzi o inwestycję od węzła Modlin do węzła Czosnów. Wiemy też, co się dzieje na odcinkach Siedlin-Załuski, Załuski-Modlin.

Jak czytamy w komunikacie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA):

"Zadaniem wykonawcy będzie przygotowanie projektu budowlanego, uzyskanie niezbędnych decyzji, a następnie budowa 9,7 km drogi ekspresowej S7 o przekroju dwujezdniowym z trzema pasami ruchu, która powstanie w miejscu obecnej drogi krajowej nr 7. Rozbudowane zostaną dwa istniejące węzły drogowe: Modlin i Błonie. Konstrukcja mostu na Wiśle w Zakroczymiu zostanie uzupełniona o chodnik (na nitce obiektu w kierunku Gdańska) i ścieżkę rowerową (na nitce obiektu w kierunku Warszawy). Ponadto wybudowane zostaną drogi równoległe do obsługi przyległego terenu, urządzenia ochrony środowiska i bezpieczeństwa ruchu drogowego."

Więcej aktualnych informacji na temat budowy dróg w Polsce znajdziesz tutaj

Najkorzystniejsza oferta Budimexu

Najkorzystniejsza okazała się oferta firmy Budimex, która oszacowała, że jest w stanie zrealizować pace za ok. 598,8 mln zł. Termin na składanie odwołań mija 30 marca. Jeżeli żadne nie wpłyną, umowa na realizację inwestycji zostanie podpisana niezwłocznie po tym terminie i po wcześniejszej kontorli Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych.

Co z odcinkami Siedlin-Załuski (12,9 km) oraz Załuski-Modlin (12 km)?

Oferty przetargowe na realizację innych odcinków zlokalizowanych między Płońskiem i Czosnowem: Siedlin-Załuski i Załuski Modlin zostały otwarte 21 listopada 2019 r. GDDKiA poinformowała, że zaistniałe przy okazji tego przetargu odwołania zostały rozstrzygnięte na korzyść inwestora i obecnie są przeprowadzane czynności zmierzające do wyboru najkorzystniejszej oferty.

Zobacz wideo Jak jeździ najnowszy VW Golf z silnikiem 1.5 sTSI?
Więcej o:
Komentarze (22)
Przetarg na budowę S7 z Płońska do Czosnowa. Znamy wykonawcę!
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • flat_hu

    Oceniono 11 razy 11

    A potem wszyscy razem radośnie staniemy w korku w Łomiankach i okolicach:)

  • Gość: rts44

    Oceniono 2 razy 2

    Od ogłoszenia przetargu do jazdy po nowej drodze przy tej władzy DROGA DALEKA!Jechałem budowaną S5 i stwierdzam,że przy takim zaangażowaniu/1 koparka plus jedna wywrotka co 500 metrów/ długo jeszcze będziemy się tłoczyć na naszych drogach

  • lucusia3

    Oceniono 9 razy 1

    Dlaczego kluczowy? Dla Krakowian kluczowy jest ten między Krakowem a granica województwa, a jeszcze bardziej domknięcie obwodnicy Krakowa na linii E7

  • Gość: Grzegorz

    0

    Dobrze, niech budują. Jest praca, są pieniądze na życie.

  • takito.ataki

    0

    jESZCZE 25 LAT I MOŻE ZOSTANIE ZREALIZOWANY...

  • johnny-kalesony

    Oceniono 20 razy 0

    W pierwszej kolejności powinna być rozbudowywana sieć drogowa na zachodzie Polski. Pojechałem ostatnio samochodem do Warszawy i to co widziałem tylko potwierdziło moje wcześniejsze doświadczenia: chadziajstwo nie dorosło mentalnie do poruszania się po drogach szybkiego ruchu.

  • an.noyed

    Oceniono 5 razy -1

    A mnie najbardziej dziwi ta żółta linia planowanej drogi s10. Dlaczego nie łączy sie z a1 w okolicach Włocławka ale omija go, przez co niepotrzebnie wydłuża się aż do Torunia, a za jakiś czas połączenie Włocławka z Płockiem i tak trzeba będzie rozbudowac.

  • marian_porucha

    Oceniono 10 razy -2

    Dlaczego nie poprowadzono S7 łagodnym łukiem przez największe miasta - Ciechanów, Olsztyn, Elbląg tylko droga wije się śladem wozów drabiniastych z XVII wieku zahaczając takie metropolie jak Płońsk, Mława Nidzica i Ostróda? Ogólnie to, co jest zrobione w regionie Olsztyn, Ostróda, Olsztynek jest jakimś totalnym kuriozum.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX