Kolejna marka umożliwia zakup samochodu bez wychodzenia z domu. Tak zamówisz nową Toyotę

Toyota Motor Poland uruchomiła ciekawą usługę, która może się okazać szczególnie przydatna w obecnych czasach. Internetowe salony sprzedaży Toyoty i Lexusa to sposób by kupić nowe auto u lokalnego dilera nie wychodząc z domu.

Czasy mamy takie, że praktycznie wszystko jesteśmy w stanie zamówić przez internet. Kupujemy tak nie tylko rzadkie okazje upolowane na aukcjach, ale robimy tą drogą także zakupy spożywcze. Więc dlaczego by nie kupić samochodu on line?

Polski oddział Toyoty postanowił wprowadzić taką dodatkową usługę. Salony sprzedaży wkroczyły do internetu i właśnie z własnego komputera, siedząc na kanapie możemy wybrać, skonfigurować i zamówić samochód. Co ciekawe, po finalizacji transakcji odbieramy nowy wóz u swojego lokalnego dilera.

Zobacz wideo

Wsparcie doradcy

Podczas całego procesu zamawiania samochodu, klient może liczyć na wsparcie doradcy, nawet w formie wideokonferencji. Na życzenie klienta przedstawiciel salonu może umówić takie wirtualne spotkanie, podczas którego odpowie na wszystkie pytania, doradzi i przygotuje ofertę. Technologia umożliwia wideo-prezentację pojazdów dostępnych w salonie, więc można nawet kupić auto "od ręki". Jeśli jednak decydujemy się na zamówienie nowego egzemplarza, możemy wybrać dosłownie wszystko - od koloru nadwozia i wnętrza, przez wzór felg i dodatkowe akcesoria, aż po ofertę finansowania.

Papierologia

Po przygotowaniu dokumentów, są one dostarczane pod wskazany adres przez kuriera. Podobnie sytuacja wygląda przy późniejszym odbiorze auta. Może ono byc dostarczone bezpośrednio pod dom klienta, dzięki czemu naprawdę nie ma potrzeby wychodzenia z domu.

Toyota Motor Poland rozpoczęła prace nad takim nowatorskim systemem internetowego salonu już w październiku 2019 roku. Od kilku miesięcy program był testowany w ramach pilotażu przez trzy salony sieci dealerskiej Toyoty. Jednak w najbliższych dniach program pilotażowy zostanie zakończony, a usługa zostanie wprowadzona do regularnej oferty wszystkich puntów dilerskich.

Naszym celem było stworzenie maksymalnie prostej formy kupna nowego auta dla Klientów, którzy dziś nie chcą wychodzić z domu i odwiedzać salonów sprzedaży. Osobiście uważam, że tak innowacyjna usługa będzie dalej wykorzystywana jako dodatkowy kanał sprzedaży

– podsumował dr Jacek Pawlak, prezes Toyota Motor Poland.

Toyota C-HRToyota C-HR Toyota

Więcej o:
Copyright © Agora SA