Samochody 500+. 500 tysi璚y z這tych plus. Ile takich aut kupili Polacy w zesz造m roku?

Ile luksusowych samochod闚 sprzedaje si w Polsce? Insytut Bada Rynku Motoryzacyjnego SAMAR przygotowa specjalny raport. Tym razem pod uwag wzi皻o samochody, kt鏎ych cena przekracza p馧 miliona z這tych. 500+ w wydaniu premium.

Instytut Bada Rynku Motoryzacyjnego SAMAR podaje, 瞠 w zesz造m roku zarejestrowano dok豉dnie 3 434 samochody, kt鏎ych cena przekroczy豉 500 tysi璚y z這tych. Mark, kt鏎a cieszy si najwi瘯szym powodzeniem w鈔鏚 tzamo積ych kierowc闚 jest Mercedes. Numer dwa? BMW. Mercedes i BMW w 2019 r. stoczy造 ze sob za瘸rty i bardzo wyr闚nany pojedynek na ka盥ym froncie. Podium domyka Porsche z do嗆 du膨 strat.

Pod uwag wzi皻e zosta造 wszystkie samochody, wycenione przez importer闚 powy瞠j 450 tys. z這tych. Za這篡li鄉y, 瞠 w takich samochodach koszt wyposa瞠nia opcjonalnego przekracza 50 tys. z, co stanowi 10 proc. ca趾owitej warto軼i pojazdu -

- t逝maczy IBRM SAMAR w swoim raporcie. Kt鏎e marki ciesz si najwi瘯sz sprzeda膨 a tak drogich samochod闚 nad Wis陰? Oto pierwsza si鏚emka:

  1. Mercedes - 1118 szt.
  2. BMW - 972 szt.
  3. Porsche - 561 szt.
  4. Land Rover - 296 szt.
  5. Lexus - 106 szt.
  6. Audi - 90 szt.
  7. Bentley - 53 szt.

A ulubione modele 500 tysi璚y plus? Tutaj kr鏊uj dwie limuzyny - Mercedes Klasy S i BMW serii 7. Bardzo wysoko znalaz si tak瞠 Mercedes Klasy G. Warto te zwr鏂i uwag na dwa modele z Bawarii - X7 oraz 8. Mia造 premier bardzo niedawno, a zameldowa造 si w samej czo堯wce.

  1. Mercedes S - 525 szt.
  2. BMW 7 - 388 szt.
  3. Mercedes G - 259 szt.
  4. Porsche Panamera - 245 szt.
  5. BMW 8 - 210 szt.
  6. Range Rover - 204 szt.
  7. BMW X7 - 200 szt.
Zobacz wideo
Wi璚ej o:
Komentarze (92)
Samochody 500+. 500 tysi璚y z這tych plus. Ile takich aut kupili Polacy w zesz造m roku?
Zaloguj si lub komentuj jako go嗆
  • Gość: Pep

    Oceniono 60 razy 30

    A責i za ponad 500k, trzeba mie nasrane. Lekko przypudrowane Skody.

  • calmy

    Oceniono 26 razy 24

    Ile z nich zakupi za nasze pieni康ze Skarb Pa雟twa na miejsce rozbitych ?

  • poppers68

    Oceniono 29 razy 15

    Nikt niczego nie kupuje.
    Wszystko na sp馧ki i firemki.
    Potem wszyscy m康rzy analitycy i dziennikarze szukaj powod闚, dlaczego polscy pracownicy nadal zarabiaj ma這 w stosunku do swoich pracodawc闚.
    No w豉郾ie dlatego - kto na te fury musi odda cz窷 swojej pensji.

    Pami皻am jedno z pierwszych wra瞠 spod zak豉du produkcyjnego Volkswagena w Wolfsburgu sprzed wielu lat. Na parking s逝瘺owy podje盥瘸j nowe Passaty, zar闚no kady zarz康zaj帷ej jak i .....zwyk造ch pracownik闚 poszczeg鏊nych dzia堯w koncernu.
    Tak jest do dzi na Zachodzie. A u nas nowiutkie Jaguarki i Lexusiki przez zak豉dem i ci庵貫 odpowiedzi na zapytania o podwy磬i : " Panie Damianie - nie ma przestrzeni na podwy磬i, widzi Pan jak s豉bo si kr璚i z zam闚ieniami, prawda? Koszt pracy taaaaaki wysoki".
    Jestem daleko od tego co wszyscy widzimi doko豉 nas?

  • Gość: Mamauto

    Oceniono 30 razy 14

    Mam merytoryczne pytanie, co wynika z tego kiepskiego zestawionka?

  • carolina_reaper

    Oceniono 20 razy 12

    Co za roznica ile zaplacilem za samochod skoro i tak musze stac w korkach

  • 162tony

    Oceniono 20 razy 12

    A p騧niej "leasing odst徙i" albo "ukradli, nie ma"...

  • sselrats

    Oceniono 10 razy 8

    Moze Amerykanie sie nie znaja na samochodach, ale ichni Car And Driver daje maksa 5/5 tylko Mercedesowi S z tej listy.

Aby oceni zaloguj si lub zarejestrujX