Komentarze (60)
Nowy Seat Leon oficjalnie. Poznaliśmy silniki, hybrydy, wymiary, zupełnie nowe wnętrze i systemy
Zaloguj się lub komentuj jako gość
Pokaż wcześniejsze komentarze
  • Gość: Chętny

    Oceniono 9 razy 1

    biere

  • sakhal

    Oceniono 4 razy 2

    Poprzedni model (niestety) wyglada lepiej...
    Nie jestem fanem VAGa ale SEATy zawsze mi sie podobaly (kiedys nawet jednego mialem)
    Zawsze bylo to cos swiezego i nowoczesnego (pomijam wpadki typu Exeo narzucone przez VW)
    Poprzedni Leon wyglada swietnie (nie boje sie tego powiedziec - wciaz wyglada!)
    Ten nowy wyglada słabo.
    Przod to Hyundai a tył to Alfa. Zero swiezosci...
    Do tego kombi z perspektywy pokazywanej na zdjeciach to wyglada jak Tipo... dramat

  • Gość: darek

    Oceniono 6 razy 2

    Szału nie ma. Oczywiście wizualne zajawki były dużo ciekawsze. Zobaczyłem i zapomnę. Nuda....

  • Gość: Greger

    Oceniono 10 razy 2

    Seaty od dawna są drogie i plastiki we wnętrzu okropne jakość też raczej na średnim poziomie koreańskie firmy oferują lepszą cenę jakość i gwarancję

  • viggen

    Oceniono 3 razy 3

    Mnie się podoba z zewnątrz. To, że każdy do każdego podobny, to już prawie norma... Ale wnętrze to porażka. Jak we wszystkich leonach od 2.gen począwszy. Jeździłem obecnym 1.5 150 km i - nie będąc zwolennikiem VAG - silnik bardzo kulturalny i relatywnie oszczędny. Nie wiadomo, jak będzie z trwałością. Reszta napędów to poligon doświadczalny, więc zapraszam saperów 😉

  • remo29

    Oceniono 5 razy 3

    Strasznie zachowawcza stylistyka, wygląda jak lifting. Nie sądziłem, że dożyję czasów, gdy spośród całej trójki VW/Seat/Skoda najciekawsza będzie ta ostatnia.

  • Gość: Bert

    Oceniono 5 razy 3

    W nagłówki „rewolucja”, a moim zdaniem z zewnątrz to bardziej przypomina głęboki lifting. A w środku w porównaniu z poprzednikiem rzeczywiście zmiana, ale nie nazwałbym tego projektu czymś świeżym. Bardzo wtórne względem innych aut z grupy VW.

  • Gość: FdS

    Oceniono 8 razy 6

    Z przodu trudno go będzie odróżnić od Hyundaia i30.

  • Gość: Wik

    Oceniono 12 razy 6

    Toż to jak Focus wygląda i w środku i na zewnątrz... Masakra - nuda, Panie, nuda... Wszytskie te auta takie same.

  • Gość: Ludzi do domu

    Oceniono 25 razy 21

    A cena pewnie od 100 tys. Wersja jako tako jadąca od 120-130. Za Kompakt, który powinien kosztować 50-60.

  • tylkoturbobenzyna

    Oceniono 58 razy 46

    Założę się, że podstawa to 89900 za 1.0 które nie ruszy z miejsca i z plastikami jakich nawet na Podkarpaciu nie wrzuciliby do pieca ...

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX