Remont na Trasie Siekierkowskiej w Warszawie. Do kiedy potrwa? Są dwie wiadomości: Dobra i fatalna

Piotr Kozłowski
Do kiedy potrwa remont na Trasie Siekierkowskiej? Jeszcze tydzień. Ale planowane są już kolejne etapy remontu.

To miały być kilkudniowe prace konserwacyjne zakończone przed rozpoczęciem roku szkolnego. Okazało się, że problem jest poważniejszy niż zakładano i remont przerw dylatacyjnych, czyli szczelin na moście, potrwa do końca września. Na szczęście Zarząd Dróg Miejskich w porę zorientował się, że południowo-wschodnie dzielnice Warszawy są w porannych godzinach szczytu kompletnie sparaliżowane i zmobilizował wykonawcę do przyspieszenia prac. Remont na moście Siekierkowskim zakończy się w najbliższy weekend 14 lub 15 września. Ale to nie będzie koniec prac.

Wkurzają cię korki? Tak trzeba jeździć, by je rozładować

Zobacz wideo

Remont na Trasie Siekierkowskiej. Kiedy koniec prac?

W najbliższy weekend zakończą się prace na drugim pasie w stronę Mokotowa, na wysokości Wału Miedzeszyńskiego. Jak udało nam się ustalić, ZDM nie planuje przenieść prac na jezdnię w stronę Wawra.

W tym momencie nie planujemy remontu przerw dylatacyjnych na wysokości Wału Miedzeszyńskiego w stronę Wawra

- powiedziała w rozmowie z Moto.pl rzeczniczka prasowa ZDM Karolina Gałecka.

Co nie oznacza, że w planach ZDM nie ma remontów w innych częściach Trasy Siekierkowskiej. Wręcz przeciwnie. Zanim się one jednak odbędą, ZDM musi uzyskać zgodę na nową organizację ruchu. Ile to potrwa i gdzie jeszcze planowane są remonty? Tego rzeczniczka nie chciała zdradzić, ale pewnym jest, że mimo planowanego zakończenia prac w ten weekend, kierowcy korzystający z mostu Siekierkowskiego wciąż muszą liczyć się z utrudnieniami.

Najprawdopodobniej w następnej kolejności remonty pojawią się na węźle nad ulicą Czerniakowską oraz na zjeździe z ulicy Płowieckiej. W tych miejscach także wymienione zostaną urządzenia dylatacyjne.

O planowanych zmianach w organizacji ruchu będziemy informowali na bieżąco

- usłyszeliśmy w ZDM.

Remont na moście Siekierkowskim. Potrzebny, ale źle zaplanowany

Połączenia dylatacyjne na Trasie Siekierkowskiej wymagały remontu. Te obecnie wymieniane sprawiały, że na krótkim odcinku mostu dozwolona prędkość z obowiązujących wcześniej 80 km/h została zmniejszona do 60 km/h. Dobrze, że ZDM zdecydował się na ich wymianę, ale wybrał jeden z najgorszych momentów, by to zrobić.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.