Nowe Renault Clio na polski rynek trafi w czterech wersjach silnikowych. Do dyspozycji klientów jest jeden silnik wysokoprężny (1.5 Blue dci o mocy 115 KM). Po stronie silników z zapłonem iskrowym mamy wolnossący litrowy motor o dość skromnej mocy 65 KM. Jednak ta jednostka będzie występowała tylko w bazowej wersji wyposażenia Life (która nie pojawi się w ofercie mocniejszych silników). Lepiej wyposażone wersje czyli Zen, Intens i R.S. Line będą dostępne z mocniejszymi silnikami TCe o mocy 100 lub 130 KM. Ten ostatni występuje z automatyczną przekładnią EDC.
Czy mikromobilność wyprze miejskie samochody?
Co ciekawe, w ofercie pojawi się auto z fabryczną instalacją LPG. Koszt jej montażu podniesie cenę auta o 3000 zł. Instalację gazową możemy zamówić do 100-konnej wersji benzynowego silnika TCe. Koszt takiego samochodu to 59 400 zł za wersję wyposażenia Zen. Wariant zasilany LPG występuje tylko w tej jednej konfiguracji.
Cennik nowego Renault Clio otwiera bazowa wersja (silnikowa i wyposażeniowa) SCe 65 Life. Za podstawowe Clio zapłacimy 46 900 zł. Jednak "oczko" wyżej stoi prawie 10 tysięcy złotych droższa odmiana TCe 100 Zen - zapłacimy za nią 56 400 zł.
Topowa wersja wyposażenia R.S. Line dostępna jest tylko z doładowanymi silnikami benzynowymi. Za wariant TCe 100 zapłacimy 67 900 zł, a za TCe 130 EDC - 78 900 zł. Jedyny diesel w ofercie będzie występował tylko w wersji wyposażenia Zen i zapłacimy za niego 69 400 zł.