"Prowadzę, nie klikam!" - akcja społeczna magazynu "Logo"

Redakcja "Logo" rozpoczyna akcję "Prowadzę, nie klikam!", która ma zwrócić uwagę na bezpieczeństwo w czasie jazdy samochodem i przeciwdziałać używaniu telefonów komórkowych podczas prowadzenia auta. Na łamach lipcowego numeru miesięcznika, który ukaże się na rynku 28 czerwca br., pojawią się specjalne treści redakcyjne na ten temat, a do części nakładu zostanie dołączona zawieszka zapachowa do samochodu przypominająca o dbaniu o bezpieczeństwo w trakcie jazdy.

„Prowadzę, nie klikam!” to akcja stworzona przez redakcję „Logo”, która – nie tylko w czasie
wakacyjnych wyjazdów urlopowych – pragnie przypominać o prawidłowym zachowaniu się na
drogach. W jej ramach w lipcowym numerze pisma czytelnicy znajdą artykuły przedstawiające
problem coraz częstszego korzystania z telefonu komórkowego w czasie prowadzenia samochodu, uzupełnione najnowszymi statystykami z polskich dróg oraz opisujące przypadki niebezpiecznych wypadków drogowych spowodowanych takim zachowaniem. Autorzy magazynu wraz z ekspertami przeprowadzili również test na torze szkoleniowym, sprawdzając swoją koncentrację na jeździe przy jednoczesnym korzystaniu ze smartfonu.

Tego wydania „Logo” szukajcie również z prezentem zawieszką zapachową do samochodu,
przypominającą o dbaniu o bezpieczeństwo w czasie jazdy. Znajdziecie na niej hasło: „LOGOut, prowadzę – nie klikam!”.

Patronami akcji „Logo” są Wirtualna Polska, Moto.pl, Rock Radio oraz TVN Turbo.

Zobacz wideo